Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, just nu känns det som att sambon och jag lever om våra tonårsår :i Vi är ute varannan helg ungefär på olika tillställningar. Men fy fasen vad roligt det är!! Jag älskar att dansa, träffa gamla (och nya) vänner, dricka gott och bli rund under fötterna. Jag har ju fördelen med att i princip aldrig bli bakis. Så nog har jag varit Galet trött idag, men det är det enda.
Och så är det skönt just nu att få komma iväg och vara JAG. Inte tänka på julen, inte tänka på ekonomin. Inte tänka på något alls (jaja, klar överdrift, men ni förstår) och vara den där partypinglan som jag var innan jag blev gravid
Det är så skönt med min sambo så, vi kan dra iväg just helg-kvällar ofta med vänner på olika håll, eller som nu varannan gång, utan att den andre tycker på eller sådär. Där är vi helt på lika plan! Förra helgen var han ute med grabbarna, igår var jag ute med samma grabbar - och vi älskar det, sambon och jag
Hon är som vanligt nu! Pigg och glad, så hon har återhämtat sig. Äter ordentligt med!
Bara min masknojja som spökar...
Jag minns faktiskt inte när jag var ut senast. Tror att det kan ha varit -08 i samband med kusins möhippa. Vet inte när jag var på fest senast heller men det kan ha varit M's 30-års fest -09.
Jag har med andra ord aldrig varit någon partypingla
Ouff, själv känner jag mest bara "ååh, så skönt att those days are over" Missförstå mig rätt. Jag har partajat friskt och i många år och förstår absolut tjusningen. Det var verkligen inte många lugna helger mellan 15-25. Så jag trivs numera bäst här, i soffhörnet, där jag kan lukta på blommorna