Superbroccolin

Gammeln

Trådstartare
Kommer ni att köpa den eller gör ni redan det? Den innehåller två till tre gånger så mycket av det ämnet glucoraphanin vilket är bra mot hjärt-kärlsjukdomar

Jag säljer den i min butik, om det är Beneforté du tänker på, och den säljer lika bra som den vanliga, när prisbilden är låg/samma som den vanliga.
När priset är högre är det väldigt få som väljer den, kanske var tionde kund uppskattningsvis :)

Själv gör jag som resten av mina kunder, köper den när priset är bra, men jag är ingen storkonsument av broccoli heller.

Liknande trådar

Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
628
Senast: ufot
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 261
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka