Sundsvall 12/10?

Minerva

Trådstartare
Vilka ska dit? :)
Ja o Vidar ska dit han ska ställas i juniorklassen.
Hoppas på lite mer konkurans o snälla domare ^^

Vi hoppas på det bästa o att vi kommer långt :)

Vidar.jpg

Sv: Sundsvall 12/10?

Nila o jag ska dit fast vi ställer på lördagen. Räknas det? :D
Hon går fortfarande i unghundsklass. Efter denna vilar vi ett tag för att ev. ställa i Sthlm i december. :love:

Det är jättemånga anmälnngar på dsg, 22 st. Tror det är rekord här i norrland, eller för den delen bara ovanför Gävle.
Ska bli jätttekul o spännande o se hur hon står sig i lite mer konkurrens. Vet att det kommer minst 1 championtik så... :rofl:

Klart det räknas ^^ det är ju trots allt i sundsvall :p
Ja det va inte dåligt :)
Det är 27 st anmälda aussies, blev inte lite paff när ja såg hur många de va :) Trodde inte att de va så många som skulle ställa :) det är ju alltid kul när det är många av rasen :)

Jag ska dit med Cassandra och med Havanaisen Mirre, blir till att stiga upp tidigt imorgon och åka 30 mil norrut.

Våran hund (en sheltie) ställdes ut idag :):banana:
Vet ej dock hur det gick:)
får veta det snart^^

*kl*

Jag ställer Borderterrier i morgon söndag
En unghund och en champion.
Ska bli kul!

Jag har inte ställt där själv men två av mina vänner gjorde det och det gick kanon för dom :laugh: Uppfödarens (till mitt lejon) tik blev BIM och en väns tik blev btkl-3 med cert och championat :laugh:

*kl*
Gick inte så bra som jag ville... 2:a i championklass och reserv i bästa tik... Tar nya tag mot Stora Sthlm!

BIM, Cacib med Hobbe
BH-5 med Kalle

BIS Uppfödare 3:a
BIS Avelsgrupp 4:a

Helt okej :bump::banana:

*kl*

Nilas resultat:
Unghundsklass, Domare: Harri Lehkonen

Kv 1, Kk 1 CK, Btkl 2 CERT

"Utm typ/storlek. Bra huv o öron. Tillräckl vinkl fram/bak. Korr prop. Mkt bra temp.
Kunde röra sig m något längre bakbenställ."

En otroligt fin championtik som blev BIM så jag är mycket nöjd med dagen =)

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 202
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 374
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 130
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka