sulkyfäste på trailer

bsmx

Trådstartare
Hjälp, ringde Dalavagnen, de ska ha 1250kr för ett sulkyfäste!!1
Har någon tips:idea: på om man kan ha något annat på bakluckan??typ som man hänger upp cyklar med???Tacksam för svar:smirk:

Sv: sulkyfäste på trailer

Är det stor sulky eller ponnysulky du ska ha med dig?

Jag brukar spänna fast min ponnysulky mot bakluckan med rejäla spännband, utan krokar under. Men det kräver ju att det är en vagn som inte når över taket...

I övrigt så tycker jag inte att 1250 kr är så mkt att bråka om, om man använder det mycket. Att jag int ehar fästen beror snarast på att jag inte fått loss tummen :p

Ponnysulky, och vi kör inte mer än under april-okt ca 1 ggr/mån.

Tips...jag har 2 järn grejer som ser ut som ett S... fast mycket rakare i mitten?? Lite jobbiga att böja till men det går:confused:
Har även satt på lite sådant som man kan ha runt vatten rör så inte vagnen skavs!!! Hoppas du fattar hur jag menar för jag gör det knappt själv:angel:

man kan bocka till armeringsjärn och fästa dom på luckan och använda rörisolering eller vattenslang som skydd! men det är överlägset med "riktiga"hållare,dessutom höjer det värdet på släpet om du ska sälja! gällde priset för monterade fästen?:) i så fall så kan du ju köpa och skruva själv:bump: då kan du sätta dom så det passar till din vagn:banana: M

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: Unafraid
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 466
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 766
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden