Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fukta sugpropparna lite så kanske...
Köpte en Immeln badrumshylla nu i veckan på Ikea.
Skulle sätta upp den idag när jag skurat upp kakelväggarna - den fäster inte, överhuvudtaget!!? Finns det nåt trix man kan köra?
Jag har en sån tvålkopp på väggen. Det var lite klurigt, tror jag försökte böja själva sugproppen lite när jag började skruva. Så den hamnade lite i spänn. Och så ska väggarna vara helt torra, har jag för mig. Den ramlade ner efter första försöket men nu har den suttit uppe i någon vecka utan problem.
Ska försöka testa, det är en hörnhylla så det är 4 sugkoppar som ska fast
Skämskudden fram man skulle visst ta bort dom där vita plattorna som satt runt sugpropparna hahahaha! Nu får den hänga till imorgon så får jag se hur det funkar!
Ha ha ha! Förlåt men jag tror jag dörSanningen slog mig rakt i ansiktet när alla proppar lossnade och även deras partner- de vita plastgrejerna då föll alla bitar på plats!
Ha ha ha! Förlåt men jag tror jag dör
Det är nästan som när en Bukefalist (kommer inte ihåg vem) fick en blå microvågsugn istället för en vit och var väldigt upprörd över det.
Hon ringde och skällde på försäljaren som var väldigt förvirrad eftersom den modellen inte fanns i blått. Till slut visade sig att Bukefalisten missat att ta av den blåa skyddsplasten på micron. Plötsligt var micron vit istället för blå
(Så du är inte ensam )
Så du hann klaga på problemet hos Ikea? Det här blir bara bättre och bättre..........Jag minns denna hann t.o.m skriva på deras hemsida och vara upprörd inlägget togs omgående bort tills jag fattat hur det låg till!
(Bruksanvisning, vad är det?!)
Så du hann klaga på problemet hos Ikea? Det här blir bara bättre och bättre..........
Skyller på att jag druckit 2 glas vin
Du skall nog inte dricka mer idag......
Eller inte för den delen heller när du skall sätta ihop något du köpt.
(Jag älskar när folk bjuder på sina misstag )
Framför allt blir det roligare för oss.....Men vadå, det blir ju så mycket roligare när man dricker lite vin
(haha,ja, denna bjuder jag på, får se hur det funkar imorgon dock )
@mandalaki har gjort ett outplånligt intryck i cyberspace med den blå micron.Mikrovågsugnen var väl @mandalaki ?
Sen var det nån som hade en julstjärna i grön metall men det visade sig vara skyddplasten som gjorde den grön, i själva verkat var den mässingsfärgad...
Framför allt blir det roligare för oss.....
Du får uppdatera imorgon hur det har gått!
Ähh det är ju inget roligt ju......Hyllan sitter uppe och är påfylld