Sugproppar - fäste?!

pepp

Trådstartare
Köpte en Immeln badrumshylla nu i veckan på Ikea.
Skulle sätta upp den idag när jag skurat upp kakelväggarna - den fäster inte, överhuvudtaget!!? Finns det nåt trix man kan köra?

Köpte en Immeln badrumshylla nu i veckan på Ikea.
Skulle sätta upp den idag när jag skurat upp kakelväggarna - den fäster inte, överhuvudtaget!!? Finns det nåt trix man kan köra?

Jag har en sån tvålkopp på väggen. Det var lite klurigt, tror jag försökte böja själva sugproppen lite när jag började skruva. Så den hamnade lite i spänn. Och så ska väggarna vara helt torra, har jag för mig. Den ramlade ner efter första försöket men nu har den suttit uppe i någon vecka utan problem.

Jag har en sån tvålkopp på väggen. Det var lite klurigt, tror jag försökte böja själva sugproppen lite när jag började skruva. Så den hamnade lite i spänn. Och så ska väggarna vara helt torra, har jag för mig. Den ramlade ner efter första försöket men nu har den suttit uppe i någon vecka utan problem.

Ska försöka testa, det är en hörnhylla så det är 4 sugkoppar som ska fast :down:

Sanningen slog mig rakt i ansiktet när alla proppar lossnade och även deras partner- de vita plastgrejerna :D då föll alla bitar på plats!
Ha ha ha! Förlåt men jag tror jag dör :laugh:

Det är nästan som när en Bukefalist (kommer inte ihåg vem) fick en blå microvågsugn istället för en vit och var väldigt upprörd över det.

Hon ringde och skällde på försäljaren som var väldigt förvirrad eftersom den modellen inte fanns i blått. Till slut visade sig att Bukefalisten missat att ta av den blåa skyddsplasten på micron. Plötsligt var micron vit istället för blå :D:D

(Så du är inte ensam :up:)

Ha ha ha! Förlåt men jag tror jag dör :laugh:

Det är nästan som när en Bukefalist (kommer inte ihåg vem) fick en blå microvågsugn istället för en vit och var väldigt upprörd över det.

Hon ringde och skällde på försäljaren som var väldigt förvirrad eftersom den modellen inte fanns i blått. Till slut visade sig att Bukefalisten missat att ta av den blåa skyddsplasten på micron. Plötsligt var micron vit istället för blå :D:D

(Så du är inte ensam :up:)

Jag minns denna :D hann t.o.m skriva på deras hemsida och vara upprörd :laugh: inlägget togs omgående bort tills jag fattat hur det låg till!
(Bruksanvisning, vad är det?!)

Du skall nog inte dricka mer idag......
Eller inte för den delen heller när du skall sätta ihop något du köpt.

:p:D

(Jag älskar när folk bjuder på sina misstag :up:)

Men vadå, det blir ju så mycket roligare när man dricker lite vin :D
(haha,ja, denna bjuder jag på, får se hur det funkar imorgon dock ;) )

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?