Seabaz

Trådstartare
suck. var och kollade på mitt nya släp för första gången igår.. Äntligen står det på svensk mark och nästa vecka hoppas jag få hem det....

Men jag har beställt med special väggfästen i golvet för att kunna ha bredare mellanvägg men nu verkar inte bommarna räcka till.. Eller den bommen som blir längre är lätt att ordna men den bommen som då ska bli kortare blir lite mer problem med...

Och sedan var bromsljusen för lågt satta än vad vi pratade om från början, dock kom det inte med på nån speciell beställning då återförsäljaren sa typ "dom går att få vartsomhelst, EU-standard sitter dom lägre än svensk standard". Och det orkar jag inte "bråka" om nu.

Sparkskydd ska upp på släpet och även sparkskydd på den inbyggda sadelkammaren som återförsäljaren blev förbryllad över "stod det verkligen på offerten" sa han.

Jag svara att det vet jag inte men det pratade vi om i alla fall och det skulle du bjuda på... När jag kom hem kollade jag offerten och där står det klart och tydligt "sparkskydd sadelkammare 0;-" tack och lov!

Dessutom var det nåt fel i papprena som ska justeras så släpet blev kvar på besiktningen....

Har redan väntat 5-6 veckor MER än utlovat leveransdatum... :cool:

Sv: suck

Varför ska du ha sparkskydd i sadelkammaren?

Eller är det jag som inte fattar vad du menar?

Vad har du köpt för transport? I veckan hoppas jag få mitt nya Thule:banana:

Liknande trådar

Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 715
Senast: EmmaBovary
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 822
Senast: Lobelia
·
Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
13 204
Senast: Tarantino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar