*suck* Jag ger upp

Sv: *suck* Jag ger upp

det du menar är att ge en hormon spruta, det KAN hjälpa , men inte lika bra som en kastrering.

Hur kan det då komma sig att min hund blev lugn och harmonisk genom spruta men när vi kastrerade honom så hände ingenting.

Hundar är individer och alla reagerar olika.
Många hundar har inte det problemet med aggression som en kastrering kan trubba av , utan aggression av andra orsaker

vart läste du att ja skrivet att det inte hjälper på någon hund?
Det kan hjälpa skrev ja, hur det kan komma sig? Ja du du skrev det själv "alla hundar är olika och reagerar på olika sätt"

oftast inte lika effektiv som en kastrering. Tydligt nog?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar