Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen så ställde just denna lösa benbiten till det för denna häst? Det var ju det som var felet? Eller fattade jag fel? Även om det må vara ovanligt så drabbar det ju några.
Du har inga större kunskap om vad lös benbit är va ?
Fast det är ju hur vanligt som helst att folk använder veterinärer som bor nedåt landet och åker långt till "sin" veterinär. Jag känner många!
Jag tycker det blir lite konstigt när du försvarar en veterinär som kritiseras här i tråden, men sen i nästa andetag skriver att just en annan veterinär anser du oseriös. Det blir ju total dubbelmoral?
Säger detsamma, man måste förstå att man får vad man betalar för. Alla hoppas på att göra ett fynd men det blir sällan så. Den som säljer de billiga importerade hästarna i Sverige ska ju förstås tjäna något på det, precis som hästförmedlaren utomlands ska göra. Det säger sig själv att födelselandet inte släpper de bästa hästarna för en låg penning till utlandet.
Jag håller med. Den där tysken gav ju inte ett särskilt förtroendefullt intryck precis. Usch!
Tydligen så ställde just denna lösa benbiten till det för denna häst? Det var ju det som var felet? Eller fattade jag fel? Även om det må vara ovanligt så drabbar det ju några.
OK då missförstod jag dig.
Jag håller dock med dig om att självklart ska det optimalt och korrekt vara så som du skriver här nu, att oavsett veterinär ska man kunna lita på utlåtandet osv. Det var väl så nämda köpare tänkte när hon lät säljaren välja veterinär.
Nej detta program är ju exakt samma låga nivå på som sist de gjorde en liknande story i kalla fakta eller vad nu programmet hette.
Jag hade ju dock valt att få plåtarna skickade till mig om jag bodde en bit ifrån och fått dem granskade av "min" vet.
Ja det är tråkigt att det skall vara så svårt att verkligen göra det ordentligt med alla fakta framme
precis min reaktion, - men vad f-n är det för fel på hästen- satt jag och funderade på innan vet nämnde en lösbenbit, men inget sägs om att det var just den lösa benbiten som var problemet.Tycker att det är alldeles för luddigt om vad som var felet på hästen faktiskt