Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet
Det gick inte alls
Hade bra språng på hinder 1-4, sen tyckte min häst att det var mkt roligare att kasta sig åt sidan än att hoppa hinder 5. Tack och hej.
Så imorgon blir det hopptävling på hemmaplan istället
Hur gick det för tjejen som föll och orsakade uppehållet förresten?
Vi får hoppas att gravskräcken släpper , jag kan ju trösta dig med att Major Tom (tror jag det var) hade en släng av gravskräck när han var runt 7 år eller nått då fick han gå lite lättare klasser och få tillbaka självförtroendet igen.
Men äsch.
Varför höll han på så?
Usch vad tråkigt.
Vet du varför han gjorde så?
Jag tror inte att det har med gravar att göra eg., han är bara spöke i allmänhet. Han glodde inte det minsta på hindret eg. utan slängde sig i väg ett galoppsprång tidigare. (Har varit rätt spökig hemma åxå på sistone, är så ibland bara)
Ska anmäla mig till trossnäs 1* nu, och hoppas att det funkar då.
Och lite träning ska det bli åxå.
Jag har fått rapport nu
Det var tydligen många både orutinerade ryttare och hästar och flera som debuterade. Men det var också en svår och stor bana, betydligt större än Gärds. Det var väl därför det var en del fel
Hon som gick omkull hade kommit in på en linje i full fart, typ 700m tempo och hästen hade inte hunnit få upp frambenen och voltat. Hon får nog vara glad att inget värre hände