Strömsholm!

Sv: Strömsholm!

dom körde absolut fram, hästen stod utanför transporten bra länge..

Sv: Strömsholm!

som fio redan svarat dig så gör de det direkt när ngt händer. Efter kontroll av hästen tas beslut om den måste åka med eller kan gå till stallet. I detta fallet stod jag också bredvid när veterinären sa att hästen kunde gå till uppstallningen.

Visst såg det otäckt ut med blödningen ur munnen men det är ju likadant på oss människor att det blöder friskt om man slår sig i munnen. Som tur var hade ju varken tjejen eller hästen några större skador. Kanske hon rider ngt långsammare nästa gång, får man hoppas!

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 331
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka