Strömsholm!

Sv: Strömsholm!

Hoppas det går bra för alla som ska dit och rida (och titta på för den delen med).
Vi väntar oss en fullständig rapport av er alla som var där :bump:

Om du menar fälttävlanshästen Jimmy så åker jag med han & hans matte upp till Strömsholm.. :smirk:

Om du menar fälttävlanshästen Jimmy så åker jag med han & hans matte upp till Strömsholm.. :smirk:

Jepp, just den är det!!
Den enda hästen i mitt liv som jag verkligen HATADE som åring. Men det har också gjort att man kommer ihåg honom lite extra!

Jag ska oxå dit och titta. Men något kallt kaffe i någon varm kafeteria tänker jag inte dricka. Ska sitta i den stekheta solen och dricka ett iskallt glas vin äta något gott och njuta. :D

kl

Nu har jag och min kamel spökat runt dressyren :rofl:
Domaren var som vanligt ett hästätande monster, så när vi kom in på banan vände vi 180grader och sprang åt andra hållet när vi kommit till kortsidan där han satt...som tur var var detta innan vi fått startsignal :D i programmet höll sig djuret hyfsat i skinnet även om det kändes som att sitta på en ballong, och vi lyckades iaf styra runt rätt vägar :p
På nåt sätt måste vi ha lyckats lura herr domare åxå att det vi gjorde var ganska bra, för vi fick iaf 52 straff och det räckte till en delad 7eplats efter dressyrmomentet.
Terrängbanan ser trevlig ut, ska bli skoj att rida imorgon - hoppas att hästen är lite mindre spökig bara ;)

stromsholm.jpg

Det ser inte ut som du på den bilden :o Verkligen lycka till i terrängen nu och hoppas han har alla hemma denna gången ;-)

Det ser inte ut som du på den bilden :o Verkligen lycka till i terrängen nu och hoppas han har alla hemma denna gången ;-)

Då förstår du att vi lyckades lura domaren åxå ;)
På vilket sätt ser det inte ut som jag på bilden? Kan du beskriva? *nyfiken* :)
Tack:bow: vi hoppas att han har det, annars får det bli dressyrkarriär :devil: :D

Då förstår du att vi lyckades lura domaren åxå ;)
På vilket sätt ser det inte ut som jag på bilden? Kan du beskriva? *nyfiken* :)
Tack:bow: vi hoppas att han har det, annars får det bli dressyrkarriär :devil: :D

Han ser mkt större ut än vad han gjort tidigare på något vis

jo han är ju lite uppblåst där :idea: och ca 3 sekunder senare flyger han iväg för domaren var sååå läskig :rofl:

Jag vet :D

Det gick inte alls :mad:

Hade bra språng på hinder 1-4, sen tyckte min häst att det var mkt roligare att kasta sig åt sidan än att hoppa hinder 5. Tack och hej.

Så imorgon blir det hopptävling på hemmaplan istället :D

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 331
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023