Strömsholm!

Novali01

Trådstartare
Ja, den enda bukefalist jag hittar i startlistan är Prince Fair...har jag missat nån?

Är det någon mer än Aicha och jag som ska dit och kika?

Sv: Strömsholm!

Aha så du ska dit och titta :idea: :bump:
kom gärna och hälsa om du springer på mig nånstans, (jag har ingen aning om hur du ser ut :o) :D

Om inte en hopplös spekulant sträckt ryggen på min häst skulle jag varit med:smirk:

Nu får jag istället stanna hemma och trimma 5 åringen så han kan gå där om 2 år;)

Jag ska också dit o titta!

Kanske man kan träffas? Men jag vet inte heller hur du ser ut?

Ska vi PM:a mobilnummer?
Jag kommer att åka med bl a _peplis_ härifrån buke.

Ja och sen gör du som en god vän sa till mig när jag sålde ponny för 100 år sen, hon frågade mig vad den kostade och jag sa hur mycket. Då måttade hon med handen runt en meter och sa vill de hoppa högre kostar det mera! :devil:

Nä ni kan gott sitta där själva i ösregnet och leran :angel:

Ha, tittade just på vädret. Lördag & söndag blir det sol och runt 20 grader varmt! :banana: (och jag tänker hålla mig i presstältet om det regnar :angel: )

Novali: Då får vi ju faktiskt också säga hej! Jag lär väl springa runt med ett press-leg runt halsen, men jag har ingen aning om hur du ser ut. :)

hahaha. bra ide. tyvärr var det ju så att hindret var säkert inte mer än 80. men använder man inte benen på mina djur så hoppar de inte bra. De är inga själv spelande pianon även om vissa verkar tro det.:devil:

Nä ni kan gott sitta där själva i ösregnet och leran :angel:

Tja, what can I tell U??? Jag verkar ju vara ganska poppis och vad är en bal på slottet= Strömsholm och mitt goda sällskap mot en lokal jävla hopptävling i Kungsbackas närområde...:rofl: :rofl: :rofl:

Men vi lovar att messa dig när vi sitter i solskenet och mumsar glass och hejar på PF när hon susar förbi!:devil:

Tja, what can I tell U??? Jag verkar ju vara ganska poppis och vad är en bal på slottet= Strömsholm och mitt goda sällskap mot en lokal jävla hopptävling i Kungsbackas närområde...:rofl: :rofl: :rofl:

Men vi lovar att messa dig när vi sitter i solskenet och mumsar glass och hejar på PF när hon susar förbi!:devil:

Mumsar glass :eek: Tss ni kommer få sitta där med brasa och varm choklad under ett paraply och frysa häcken av er samtidigt som PF häst susar förbi och kommer skvätta upp lera som hamnar i brasan så den släcks :devil:

Då skall jag messa er när jag sitter i en varm cafeteria :smirk:

Mumsar glass :eek: Tss ni kommer få sitta där med brasa och varm choklad under ett paraply och frysa häcken av er samtidigt som PF häst susar förbi och kommer skvätta upp lera som hamnar i brasan så den släcks :devil:

Då skall jag messa er när jag sitter i en varm cafeteria :smirk:

Med tanke på organisationen på den tävling du ska på så tippar jag följande scenario i din "varma" cafeteria:
Kaffet är kallt
Kaffet är blaskigt
Kaffet är sumpigt
Kaffet är slut

Det är 35 grader i cafeterian eftersom det kommer att bli värmebölja i helgen och mackorna vissnar och chokladbollarna kryper iväg av sig själva....

Men vi sitter i gräset om du ångrar dig! Jag kan t om erbjuda mig att bjuda dig på glass!:p

Ska du dit????????????? :eek:

Jag ska ju sitta hindervakt i terrängmomentet!!!!

Äntligen ska våra vägar korsas!!

Rackarns, jag hade erbjudande om att åka med som sällskap/hästskötare till en kompis som ska dit med två hästar själv. Tyvärr kom en tenta kombinerat med flytt ivägen :( Jag bara måste iväg och se fälttävlan snart!! Det närmsta jag varit ett terränghinder i år var att hoppa en bank i en regional 1.10 i helgen :cry:

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 331
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka