Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med. Erkänner du inte då att små steg = naturlig gång?
.
Det där stämmer inte. Små steg var naturligt för vildhästar, men inte för våra framavlade gångartshästar.
Ofta betyder korta små steg att hästen är spänd och inte vågar ta ut steget. Så ska det ju inte vara.
Alla hästar har ju sitt eget naturliga rörelsemönster.
Lite flummigt... är dålig på att förklara i text.
Jag vill IGEN poängtera att min häst inte tar små steg, bara mindre än med skor. Upplever honom inte alls som spänd, vilket i så fall hade blivit tydligt i vår AR-träning där avslappning är nyckelordet. Och jag har gjort bedömningen att min häst, som du beskriver, har ett sådant naturligt rörelsemönster. Inte så vackert och flaschigt, men naturligt och bra
Heimir säger god natt. tenta i morgon som sagt.
Jag tolkar det som sagt inte som att min häst är öm, han lyfter bara inte lika mycket på benen som med skor. Min pojkvän, som läser biomekanik, hade precis en föreläsning med mig om hur det kan fungera; skons tyngd gör att kraften framåt blir större och därmed svårare att bromsa, och därmed blir steget större/längre.
Ehhh? Varför skriver du det till mej för. Jag förespråkar inte strasser.
Jag vill IGEN poängtera att min häst inte tar små steg, bara mindre än med skor. Upplever honom inte alls som spänd, vilket i så fall hade blivit tydligt i vår AR-träning där avslappning är nyckelordet. Och jag har gjort bedömningen att min häst, som du beskriver, har ett sådant naturligt rörelsemönster.