Sv: Strasser verkad häst kul? INTE
Du har full frihet att här lägga ut det materialet i utbildningen som styrker ditt falska påstående eller kan det vara så att du tagit del av kapitlet eftersatt hovvård och vad det leder till för hästens hållbarhet och sedan dragit en egen slutsats.
Sedan är det inget förbund utan en förening, försök att se skillnaden även på en så enkel sak så blir det mindre sakfel.
Jag vill inte säga något dåligt om hovslagare, jag har haft många givande diskussioner med sådana. Och jag har fått läsa det material som de fått ut av Hovslagarförbundet när de går sin utbildning.
Skon gör hoven skör och får aldrig hoven vara barfota kommer den till slut bli så skör att den spricker. Detta är ingen barfotapropaganda utan från hovslagarnas egna studiematerial.
Du har full frihet att här lägga ut det materialet i utbildningen som styrker ditt falska påstående eller kan det vara så att du tagit del av kapitlet eftersatt hovvård och vad det leder till för hästens hållbarhet och sedan dragit en egen slutsats.
Sedan är det inget förbund utan en förening, försök att se skillnaden även på en så enkel sak så blir det mindre sakfel.