Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och jag skulle köpt ännu en större storlek, 68 eller 74, vi fick massor av kläder i 56 och 62 och ca 1/3 hann aldrig användas... de flesta köper i storlekar som passar för stunden eller som de håller på o växa i, jag tror hon har större glädje av att få kläder flikkan kan ha lite senare, så känner iaf vi.
Och jag säger tvärtom..... vi fick bebiskläder i stora storlekar som vi aldrig använde för när sonen hade den storleken så var utformningen för barnslig (ex bodysar i storlek som han hade när han var 1,5 år).
Han växer långsamt och är nätt och smal och drar små storlekar. vi trodde som alla andra att de små storlekarna kommer vi inte behöva så länge vilket medförde att vi fick kompletteringshandla.
Tjejen du ska handla till var ju inte direkt lång vid födseln. Annars generellt tycker jag som cilla: presentkort!
Jag har oxå en lillplutt, 2 år och 2 månader drar 86 i kläder och ställde honom på vågen nyss, 10,5 kg