Åh tack alla snälla!
Resan var toppen! Det är så sällan jag är söderut, så jag blir alltid lika förvånad över att de finns gröna gräsmattor i Februari... Här hemma har vi 120-130 cm snö just nu!
Resan gick bra, men var lång... Från torsdag em till måndag kl 14 var jag på resande fot i 38,5 timmar....
Men det var det helt klart värt!
Vi hade toppen bra platser på mello, satt vid trappstegen där artisterna gick upp på den lilla scenen i mitten.
Vi fick också vara med på efterfesten, och jag som var nervös för hur jag skulle vara klädd, inser att man kan vara klädd lite hur som helst i dessa sammanhang.
Men vi var väl inte så hemmastadda på festen, bara ljudnivån knäcker en gammal tant som jag!
De var i alla fall kul att få uppleva det!
Vi tog taxi till köpcentret, och där tog mina två vänner hål i öronen... 49 och 60 år gamla.... Tjejen som gjorde hålen minns nog oss länge... de var väldigt mycket fnitter och flams på gamla damer från norr...
Vi handlade lite glitterkläder, och en av tjejerna fick vi sy in i klänningen, den var så urringad att den inte ens skulle passat på mello. Det gick bra, syningen höll, och hon kom ur klänningen själv på natten också.
Enda smolket i bägaren var att vår buss krockade med en bil utanför Nordmaling på hemväg.
ALLA var oskadda, och de gick ju bra! tack och lov.
Men det får en ju att tänka till.... Allt är inte bara glitter och glamor.
En helg att minnas helt klart!
* Jenny *