Storlek på bett

Sv: Storlek på bett

Jag håller med om att det finns många bett i storlek 14,5 att välja mellan och jag har redan skickat efter ett som jag hoppas ska passa henne :) Dock så fanns det inte riktigt lika stort utbud av 15,5, som jag letade efter innan för att prova hur det satt då jag tyckte att 14,5 såg ut att vara lite litet. I affären jag var i hade de ett enda bett, och på Hööks två eller tre, så det var inte så mycket att välja på ;)

Sv: Storlek på bett

Googla tränsbett 15,5 så kommer det ju upp massor av internet butiker som har i den storleken ;)

Går du in på ebay finns det ett gäng olika Sprenger bett i den storleken för småpengar :)

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 672
Senast: Murray
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: Claraclara
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 873
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar