Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt försäkringsbolag kommer med förslag på att jag ska höja veterinärvården för Leffe från 20 000 till antingen 60, 80 eller 100. Veterinärvårdskostnaderna, behandlingar och undersökningar har ökat dom senaste åren. Alltså så hög veterinärvård har jag inte ens på hästen. Och varför skulle inte 30 eller 40 kunna vara ett alternativ? Så jävla fräckt av dom. Jag är inte gjord av pengar precis :mad:
 
Folk som sitter av tiden på jobbet när de inte orkar jobba, fast det finns massor att göra, men inte vill gå hem för det ser ”dåligt” ut.. (vi har möjlighet att reglera vår egen arbetstid något så det går absolut att gå hem lite tidigare en dag för att jobba lite mer en annan dag).
 
Jag stör mig och är jätte ledsen!!!

Fick reda idag på att min legitimation som sjuksköterska kommer att dras in pga mina drog problem!

Har verkligen alltid älskat mitt jobb så det tar jätte hårt!!! :cry::cry::cry:
Hoppas inte du tar detta fel men det är väl en ”naturlig” och ”rätt” sak att den dras in pga dina drogproblem? Hoppas att du kan få tillbaka den när du är ren och mår bra. Personer som du som älskar sitt jobb är guld värda i vården 😊
 
Hoppas inte du tar detta fel men det är väl en ”naturlig” och ”rätt” sak att den dras in pga dina drogproblem? Hoppas att du kan få tillbaka den när du är ren och mår bra. Personer som du som älskar sitt jobb är guld värda i vården 😊
Ja jag visste att det skulle komma. Har ett långt missbruk med nyligen LVM men hade ändå hoppats på att kunna komma tillbaka som jag var före LVMet. Då jobbade jag som vanligt minus att hantera narkotika. Jobbet blev aldrig påverkat av mitt missbruk som det såg ut då.

Jag kommer kunna ansöka om att få tillbaka legget om några år.
 
Ja jag visste att det skulle komma. Har ett långt missbruk med nyligen LVM men hade ändå hoppats på att kunna komma tillbaka som jag var före LVMet. Då jobbade jag som vanligt minus att hantera narkotika. Jobbet blev aldrig påverkat av mitt missbruk som det såg ut då.

Jag kommer kunna ansöka om att få tillbaka legget om några år.
Håller tummarna för att det reder ut sig för dig 😊✊✊
 
Jag vill inte ha missbrukare i vården så det är inte "rätt" eller "naturligt" utan rätt och naturligt.
Jag har alltid varit duktig och uppskattad på jobbet och mitt missbruk har inte påverkat jobbet mer än att jag inte fick hantera narkotika och efter ett återfall blev jag omplacerad på 1177.
Det är bara för att jag varit på ett LVM emot min vilja som det plötsligt blev mycket hårdare. Jag känner att det ändå var orättvist. Men kommer som sagt kunna återsöka mitt legg om några år. Körkortet klarade sig iaf
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 799
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 165
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 566
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp