Det finns flytande. Dottern fick det i våras.Funkar hyfsat med corsodyl. Men den smakar ju skit och det är svårt att kleta på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns flytande. Dottern fick det i våras.Funkar hyfsat med corsodyl. Men den smakar ju skit och det är svårt att kleta på
Någon vanlig colgate eller pepsodent. Har bara blåsor några gånger om året men det är alldeles för mycket bara det. Just den här omgången har varit ovanligt jäklig
Har provat den med och tycker inte den hjälper så mycket den heller. Det som funkar bäst är corsodyl munhålegel. Men som sagt knepigt att få på och smakar skitTesta zendium. Smakar bättre än sensodyne och skummar inte så mycket.
Åh då ska jag införskaffa det i stället. Det är det enda som verkar fungeraDet finns flytande. Dottern fick det i våras.
Jag känner mig inte riktigt kvalificerad för att bedöma vilket som är klimatförändring och vilket som bara är väder rätt och slätt.Hellre hög elräkning är klimatförändringar, tack.
Sådana här stora avvikelser som nu blivit mer eller mindre regel varje år är bekräftat ett resultat av klimatförändringarna. Du behöver inte bedöma, bedömningen har redan gjorts av forskare, helt enkelt.Jag känner mig inte riktigt kvalificerad för att bedöma vilket som är klimatförändring och vilket som bara är väder rätt och slätt.
Menar du inte Zendium, som innehåller enzym mot blåsor? Sensodyne är mot ilningar.Prova sensodyne
Nej Sensodyne är mot ilningar. zendium innehåller bla enzym mot blåsor. Zendium är min räddning mot blåsor som jag har haft stora problem med.Den funkar inte tyvärr
Det menade jag säkert!Menar du inte Zendium, som innehåller enzym mot blåsor? Sensodyne är mot ilningar.
Jag är van att rätta! Jag använder Zendium partner använder ibland Sensodyn. Han säger alltid fel! Får erkänna att jag ibland måste tänka till.Det menade jag säkert!
Hoppas inte du tar detta fel men det är väl en ”naturlig” och ”rätt” sak att den dras in pga dina drogproblem? Hoppas att du kan få tillbaka den när du är ren och mår bra. Personer som du som älskar sitt jobb är guld värda i vårdenJag stör mig och är jätte ledsen!!!
Fick reda idag på att min legitimation som sjuksköterska kommer att dras in pga mina drog problem!
Har verkligen alltid älskat mitt jobb så det tar jätte hårt!!!
Jag vill inte ha missbrukare i vården så det är inte "rätt" eller "naturligt" utan rätt och naturligt.Hoppas inte du tar detta fel men det är väl en ”naturlig” och ”rätt” sak att den dras in pga dina drogproblem? Hoppas att du kan få tillbaka den när du är ren och mår bra. Personer som du som älskar sitt jobb är guld värda i vården
Ja jag visste att det skulle komma. Har ett långt missbruk med nyligen LVM men hade ändå hoppats på att kunna komma tillbaka som jag var före LVMet. Då jobbade jag som vanligt minus att hantera narkotika. Jobbet blev aldrig påverkat av mitt missbruk som det såg ut då.Hoppas inte du tar detta fel men det är väl en ”naturlig” och ”rätt” sak att den dras in pga dina drogproblem? Hoppas att du kan få tillbaka den när du är ren och mår bra. Personer som du som älskar sitt jobb är guld värda i vården
Håller tummarna för att det reder ut sig för digJa jag visste att det skulle komma. Har ett långt missbruk med nyligen LVM men hade ändå hoppats på att kunna komma tillbaka som jag var före LVMet. Då jobbade jag som vanligt minus att hantera narkotika. Jobbet blev aldrig påverkat av mitt missbruk som det såg ut då.
Jag kommer kunna ansöka om att få tillbaka legget om några år.
Jag har alltid varit duktig och uppskattad på jobbet och mitt missbruk har inte påverkat jobbet mer än att jag inte fick hantera narkotika och efter ett återfall blev jag omplacerad på 1177.Jag vill inte ha missbrukare i vården så det är inte "rätt" eller "naturligt" utan rätt och naturligt.