Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som att sälja hästar då. Man tar in, bortar av, fixar sadel oc h träns eller bara träns om det är en unge.Att sälja saker begagnat. En som skulle ha kommit i helgen, hörde sen aldrig av sig. En som skulle ha kommit innan 17 idag men får inget svar.
Ungefär som att sälja hästar då. Man tar in, bortar av, fixar sadel oc h träns eller bara träns om det är en unge.
De ringer dan innan och är superpepp och hörs sen inte av mer.
Att öka upp hastigheten och därmed motverka omkörning när det är tvåfiligt och sedan ligga väsentligt under hastighetsgränsen när det är enfiligt tycker inte jag är ett trafiksäkert beteende.
Det störiga är nog inte att folk kör långsamt utan att de kör ojämnt - jag stör mig också på de som kör långsamt, långsamt där vägen är smal för att plötsligt gasa och sedan lika plötsligt bromsa in igen
Det är trafikfarligt att köra alldeles för sakta. Finns allt för många idioter som inte har uppsikt i trafiken, det är ingen nyhet.
Man kan även bli bötfälld av att köra för sakta, men det är sällan polisen ser det.
Du får komma och hälsa på mig!Stör mig på att folk hypear att Håkan Hellström kommer till stan i sommar, och att det innebär att jag måste hitta någon annan stans att vara på den kvällen eftersom musiken hörs hem till mig
Det beror på väglag, nu fanns det inget som motiverade, sen definitivt trafikfara som bromsar ner kraftigt efter att ha faktiskt hållt nästan 100 me förvisso bara på det tvåfiliga.@TheRedLightning
Och jag tycker inte att 70 på en 100-väg är "för sakta" i den betydelsen att det ska klassas som trafikfarligt. Det är inte ovanligt att se hästtransporter i den hastigheten t ex, och jag tycker inte att någon ska känna press att behöva gasa på i 90 (eller vad du nu klassar som "ej trafikfarlig hastighet på 100-väg) med sin häst om hen ej känner sig bekväm i det.
30-fordon däremot, tycker jag inte borde tillåtas på 100-vägar utan vägren (som 2+1-vägar) i rusningstrafik. Det är för sakta.
Den här är gjord enkom för ditt nästa telefonsamtal med Tele2.Tele2 som ringer. Och ringer. Och ringer. Idag la jag helt sonika på luren i örat på den stackars telefonförsäljaren. Men nu har jag tackat nej i 1.5 år, mitt tålamod är slut.