Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att den inte ska tappa formen under frakt och hantering - fickan ska bara vara hopnästad med en tråd att dra i (Fast jag har hört att fint folk inte öppnar sina fickor - för de har ändå inget i dem )När fickorna på kappor är ihopsydda. Och när jag tittar så är det inte ens en fejk-/dekorationsficka utan tittar jag inne i kappan så är det ju en riktig ficka, men man har sytt ihop den.
WHY????
mm, men jag tyckte det var oväntat rejält ihopsytt.. Liksom flera centimeter maskinsytt.För att den inte ska tappa formen under frakt och hantering - fickan ska bara vara hopnästad med en tråd att dra i (Fast jag har hört att fint folk inte öppnar sina fickor - för de har ändå inget i dem )
Det brukar vara sytt med så långa glesa stygn att det inte är något besvär att sprätta upp dem. Jag brukar pilla med naglarna och dra ur trådarna.mm, men jag tyckte det var oväntat rejält ihopsytt.. Liksom flera centimeter maskinsytt.
Haha, tur jag inte är så fin. Ska genast sprätta upp! Tänker åtminstone ha händerna i fickorna
Inte jag heller - jag hänger i med händerna mina fickor och stoppar dem proppfulla med bra att ha sakermm, men jag tyckte det var oväntat rejält ihopsytt.. Liksom flera centimeter maskinsytt.
Haha, tur jag inte är så fin. Ska genast sprätta upp! Tänker åtminstone ha händerna i fickorna
Generellt stör jag mig på att så många nyhetsartiklar görs om till videos nuförtiden. Jag går inte in på SVT Nyheters hemsida för att titta på videos, jag går in för att läsa artiklar. Ofta gör jag det i publika miljöer och vill då inte behöva gräva fram ett par hörlurar för att kunna ta till mig innehållet till fullo.
Ännu värre blir det när de gör någon slags hybridversion där 75% av informationen framgår i texten, men sedan lämnar de en liten "cliffhanger" som man måste titta på videon för att få reda på (exempel här nedan). Hade det inte varit en statlig service hade jag kallat det för clickbait och antagit att det var för att tjäna pengar, men här fattar jag verkligen inte. Finns det ens någon som uppskattar ett sådant format? Att det finns de som föredrar video framför text har jag förstått, men en blandning? Verkligen? Jag blir orimligt provocerad!
Visa bifogad fil 88312
Det är nästan så att jag har lust att skriva till dem och fråga faktiskt. Får jag inte svar så skickar jag ett brev till kungen, så det så!Jag håller med! SVTs videos är grymt jobbiga! Som nån störig hybridversion som jag inte förstår alls varför man valt att göra.
Generellt stör jag mig på att så många nyhetsartiklar görs om till videos nuförtiden. Jag går inte in på SVT Nyheters hemsida för att titta på videos, jag går in för att läsa artiklar. Ofta gör jag det i publika miljöer och vill då inte behöva gräva fram ett par hörlurar för att kunna ta till mig innehållet till fullo.
Ännu värre blir det när de gör någon slags hybridversion där 75% av informationen framgår i texten, men sedan lämnar de en liten "cliffhanger" som man måste titta på videon för att få reda på (exempel här nedan). Hade det inte varit en statlig service hade jag kallat det för clickbait och antagit att det var för att tjäna pengar, men här fattar jag verkligen inte. Finns det ens någon som uppskattar ett sådant format? Att det finns de som föredrar video framför text har jag förstått, men en blandning? Verkligen? Jag blir orimligt provocerad!
Visa bifogad fil 88312
Jag har mailat dem om dessa tråkiga videor! Jag vill läsa artikel! Inte se videofilmer som inte tillför något.Det är nästan så att jag har lust att skriva till dem och fråga faktiskt. Får jag inte svar så skickar jag ett brev till kungen, så det så!
På ”senaste”? Jag stör mig också på all sport där! Ibland är typ hälften av nyheterna sport.Dessutom klagade jag på att det är så mycket sportnyheter på nyhetssidan. Sporten har ju en egen sida, de kan väl hålla sig där.
Stör mig på att pizzerian skickade med fel pizza . Vi måste ta bilen för att hämta pizza, så även om det inte är långt kändes det för jobbigt att åka tillbaka med den.
Sambon åt det mesta av den och jag fick kanterna på hans istället. Men jag hade verkligen sett fram emot pizzan.
Var kan man hitta text tv? Förutom på en tv dådåVisst är det hopplöst och irriterande! Alla dessa videoklipp har lett till att jag, i stort sett, har text-TV som enda nyhetsintag.
Var kan man hitta text tv? Förutom på en tv dådå
Edit: hittade men formatet gör sig bättre på större skärm