Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pollen?Mina dumma ögon. De svider, gör ont och är grusiga/rinniga mest hela tiden.
Och tulpaner
Samma här! Fruktansvärt irriterande, det enda som hjälpt är när jag fått receptbelagda av en vän. Fick lite mot kvalster bara på mitt test, pollen är inte kvalster sist jag kolladePå att blodprovet för allergi visade negativt. Visserligen skönt! Men varför känns det som att jag fått pollenallergi eller liknande då? Läkaren säger att provet är effektivt bra och att inget annat test finns. Störigt! Varför är jag konstant småsnuvig. Värre på sommaren än på vintern men hela tiden där.
Samma här! Fruktansvärt irriterande, det enda som hjälpt är när jag fått receptbelagda av en vän. Fick lite mot kvalster bara på mitt test, pollen är inte kvalster sist jag kollade
Läkemedelsbiverkning.Pollen?
Känner igen mig i det där.Torra händer.
Smörjer och de känns bra ett tag.
Tvättar händerna av nån anledning och de är fnasiga igen.
Smörjer igen.
Tvättar. Torra igen.
Smörjer.
Hämtar tvätt och går och handlar. Kommer hem, tvättar händerna. Torra igen.
Antihistaminer finns ju receptfritt på apoteket, du kan ju alltid testa med det i nån månad för att se om det blir någon skillnad? Man vet aldrig! Tänker mest att det kan vara värt ett försök eftersom det är en medicin som är väldigt ofarlig (och dessutom billig)...På att blodprovet för allergi visade negativt. Visserligen skönt! Men varför känns det som att jag fått pollenallergi eller liknande då? Läkaren säger att provet är effektivt bra och att inget annat test finns. Störigt! Varför är jag konstant småsnuvig. Värre på sommaren än på vintern men hela tiden där.
Insåg för någon dag sedan att jag ännu inte använt min sommarpresent (presentkort på upplevelse) som jag fick från jobbet förra året, och tänkte att den perfekta sommarpresenten i år vore världen bästa handkräm, ett årslager! Efter en pandemi känns det som om vi alla behöver det!Torra händer.
Smörjer igen.
Tvättar. Torra igen.
Smörjer.
Torra händer.
Smörjer igen.
Tvättar. Torra igen.
Smörjer.