Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör ihjäl mig på att tvätta sängkläder.. Jag menar HUR är det ens möjligt att precis ALLT i maskinen letar sig in i ett och samma påslakan? Finns inga påslakan, ja då kan man ju ge sig den på att lakanet paketerar in allt som en äkta picnicpåse :arghh:
Dessutom händer exakt samma sak i torktumlaren sen så ingenting är torrt :confused: vilka fysiska lagar är det som styr över detta fenomen egentligen :mad:
Tiraps att binda ihop änden där stora hålet på påslakanet underlättar...:bow:

Vi har numrerade platser, och ingen avgift för besöksparkering. Mistänker att regeln tillkommit för att man inte skall kunna ha två bilar med en stående på besöksparkeringen I stället för att hyra en extra 'vanlig' parkeringsplats
Aha, ja, det förklarar saken. Men ändå drygt när du faktiskt inte kunde köra in på din parkering. Jag hade blivit rejält sur om det hände mig. Men antar att det bara är att betala och se glad ut.

Däremot hade jag inte accepterat att andra bilar upprepade gånger står på parkeringsplatsen som jag hyr! De får skaffa en egen parkering eller lösa det på något annat sätt som inte drabbar mig…

Stör mig på min dåliga kondition och styrka. Hittat en app för träning av magmusklerna, körde första passet i förrgår och redan igår fick jag världens träningsvärk :p. Har inte gjort andra passet än, fastän tanken är en per dag i 30 dagar.

Jag stör mig på 15 åringens sprayande av parfym... "det luktade illa på mitt rum när X varit där och spelat TVspel, så jag sprayade parfym". Hon får inte. Jag tål det inte. Sitter i andra änden av lägenheten, ögonen tåras och svider, har tagit astmamedicin men hostar ändå, det kliar i halsen och munnen. Hon mår bra, inga problem att andas, hon tål ju parfym.... :grin:

Jag stör mig på 15 åringens sprayande av parfym... "det luktade illa på mitt rum när X varit där och spelat TVspel, så jag sprayade parfym". Hon får inte. Jag tål det inte. Sitter i andra änden av lägenheten, ögonen tåras och svider, har tagit astmamedicin men hostar ändå, det kliar i halsen och munnen. Hon mår bra, inga problem att andas, hon tål ju parfym.... :grin:
Lider verkligen med dig!!

Det kan jag ju säga, den parfymen hade rykt. Fort.

Nu är telefonen satt på stör ej läge. Bästa stunden på dagen det :D
Jinns ligger vid fotändan av sängen. Doftljus är tänt :love: och nu ska jag bara hitta var den där massagebollen rullade iväg nånstans.
Edit: vart i fel tråd detta inlägg men får komma på en akut störning. Just nu stör jag mig dock inte på något :o

Senast ändrad:
Tack, bättre nu när jag tagit lite medicin till och har balkongdörren här intill på vid gavel med gosig filt på. :) Nu är det bra kallt och dörren kommer stängas, tror inte det luktar så mycket längre.
Jag blir mest förundrad vem som luktar så illa att man måste spraya parfym efteråt. Hade väl varit bättre att bara vädra eller inte släppa in personen från första början :idea:

Det kan jag ju säga, den parfymen hade rykt. Fort.
Jag har konfiskerat flera från henne tidigare, det går en tid så sker det igen. Hon känner bara tre som har svårt för parfymer, jag, min bror och vår mamma, alla andra verkar tappa parfym på sig så för henne är det inte så farligt med lite parfym....

Jag blir mest förundrad vem som luktar så illa att man måste spraya parfym efteråt. Hade väl varit bättre att bara vädra eller inte släppa in personen från första början :idea:
Någon som släpper sig lite då och då ;) Och en lillasyster som är lite extra gnällig så att man bara måste "råka" släppa sig, syskonkärlek liksom ;)
Det blir kallt om man öppnar fönstret sa hon...:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 986
Senast: tott
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka