Sv: Stora snacktråden - förälder
blä blä BLÄ, nu har jag varit förkyld i 16 dagar. i slutet av förra veckan var det inte så mycket kvar, lite snorig och sådär. men natten mot lördag bröt det ut igen och jag vaknade skitdålig. Det hjälpte ju inte att vi var på fest på kvällen och det blev sent som fasen, men det var det värt
Moa är *peppar peppar* på väg att bli bättre. Gag har bara behövt ge nässpray en gång idag och ingen Bricanyl. Igår sov hon sammanlagt 3½ timme på dagen, och somnade vid 22 på kvällen och sov till 7.30!!!!!
<-------!!!
hon bökade runt en del och letade efter nappen och sådär,men inte ett gnäll så jag behövde gå upp!
så jäkla söt var hon en gång, det kom stånk och stön och det hördes att hon letade efter nappen. sen hördes ett "där!" och sen blev det tyst
sen var jag helt ur rytm för vi sov till 12, jag somnade vid 03 och se upp vid halv åtta, men vi sov middag i 2 timmar innan så det var skönt.
Nu väntar jag på sambon som ska komma hem tidigare idag för jag orkar inte sitta upp knapp, än mindre underhålla ett galet barn
Just nu leker hon med mitt smink, det ska börjas i tid....