Sv: Stora snacktråden - förälder
KL
Idag har jag släpat, burit, och dragit med en skrikande, sparkande son hem från dagis som var helt vild. Nog för att han kan vara tvärs emot men aldrig såhär.
Först blev han ledsen när vi skulle gå från dagis, sedan skrek han, slängde sig, kastade saker, och kråmade sig för att jag inte skulle få på honom kläderna.
Termobyxor var bara att glömma, skorna var rena turen att jag fick på för han gjorde allt för att få av sig dem. Vantarna försökte jag inte ens och mössan slängde han iväg. Jackan fick jag blåhålla honom för att få på .
Sedan kastade han omkring allt han såg, det flög andras skor, kuddar, allt.
När vi väl kom ut vägrade han gå, skrek och försökte springa iväg.
Bara att få ut honom från dagis gård var en pärs. Tar ca 5 min och gå hem från dagis, det tog nästan en timme.
Han slängde sig ner på vägen, sprang åt andra hållet om jag råkade släppa 1 sek, bar jag honom så skallades han, sparkades och skulle ner.
vägrade jag bära så skulle han upp och bara kastade sig handlöst på marken.
Rakt framför mig så jag höll ju på snubbla flera gånger.
Min stackars sambo blev nog ganska chockad som fick hem en skrikande grabb och en storgråtande sambo. När vi äntligen kom hem så såg jag honom i fönstret och då bara brast allt. Tjöt som en tok i säkert 10 min.
Sonen stängde jag faktiskt in på rummet, jag var så slut, arg och ledsen så jag orkade inte med honom just då. (eller stängde in, sambon bar in honom och stängde dörren medan jag bara grät. Var ju inte låst eller något sådant.)
Just nu leker han på sitt rum efter ha skrikit för att han inte får riva ner blommorna. (han gick in på rummet själv så ni inte tror att han är instängd nu) Var helt genomsvettig när vi kom hem, är bara astrött nu med magont.
Blä.