Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla ni mammor här med studier/jobb som har fått vänta medans ni har varit hemma med barn. Känner ni att ni har missat mycket? Jag har redan nu lite småpanik över allt roligt som jag kommer missa på mitt jobb och alla möjligheter som kommer springa mig förbi. Vet innerst inne att det är lölligt och att bebisen kommer få mig att se på saker och ting på ett annat vis men ändå kan jag inte släppa tanken. Helt galet, överskott av hormoner kanske?
Ni som har börjat jobba igen efter föräldraledigheten, var det svårt att komma igång igen?
Måndagsflum på hög nivå!
Dagens fundering 1
Ni som babysimmar, kör ni med badblöja eller såna där "fodrade badbyxor"?
Äntligen en tråd där jag kan skriva av mig min ångest!
Jag är 27 år, mamma till en fantastisk liten tjej på 4 år, jag pluggar heltid och jobbar med hästar på fritiden.
Jag har ångest över att jag inte vet om jag kanske vill ha ett barn till!!! Ibland vill jag det jätte mycket, och ibland vill jag inte det alls, mest för att jag tycker att jag inte har tid... Min dotter har tjatat i ett par år nu om ett lilla syskon, det gör ju också det hela lite jobbigare... Just nu har jag iaf. bestämt mig för att jag måste plugga klart först, men nu är det inte så långt kvar och jag tänker på detta nästan varje dag... Vad ska jag göra? Vad hade ni gjort? Sambon är inte så involverad i mina tankar ännu, mest för att jag velar från dag till dag, men jag tror att han upplever lite samma känslor som mig.
Hjälp mig snälla! Kom med några kloka råd!