Och det luktar gott!Aldrig varit så nöjd med ett träns. Helt fantastisk läderkvalitet och passform.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det luktar gott!Aldrig varit så nöjd med ett träns. Helt fantastisk läderkvalitet och passform.
Och det luktar gott!
Jag har sålt några av mina PS, skulle vilja sälja det jag har kvar och även sälja alla ES för att sen gå loss och köpa nya lemieux
Ska nog fortsätta sälja av sådana jag sällan använder, men ska försöka avstå från att köpa nytt..
Måste den ha ett micklemliknande i dressyren? Köp ett helt vanligt typ aachen/engelskt eller remont?Har beställt ett Fager Wilma Loose Baucher i hopp om att kunna rida på bommar någon gång igen. Just nu funkar det bara i skritt och trav ( och tom i trav är jag rädd) men hästen lyssnar överhuvudtaget inte på mig om det är bommar och andra hästar där. Det har blivit en ond cirkel och det blir svårare och svårare istället för att gå åt rätt håll. Suck! Tittar ibland på hästannonser och drömmer lite!
Men, tänkte att jag nu behöver ett träns dedikerat för dressyren och det vanliga bettet för att slippa byta bett och spänna om varje gång. Micklemtränset får bli hopptränset. Men vet inte alls vilket träns jag ska köpa! Har ett Fairfield Lingus i strl Full som precis funkar med sidostyckena på yttersta hålet ( kanske hade önskat ett hål till för att få ned bettet en gnutta) men det har jag ett tvådelat bett i och använder vid tömkörning.
Jag älskar remont!Har beställt ett Fager Wilma Loose Baucher i hopp om att kunna rida på bommar någon gång igen. Just nu funkar det bara i skritt och trav ( och tom i trav är jag rädd) men hästen lyssnar överhuvudtaget inte på mig om det är bommar och andra hästar där. Det har blivit en ond cirkel och det blir svårare och svårare istället för att gå åt rätt håll. Suck! Tittar ibland på hästannonser och drömmer lite!
Men, tänkte att jag nu behöver ett träns dedikerat för dressyren och det vanliga bettet för att slippa byta bett och spänna om varje gång. Micklemtränset får bli hopptränset. Men vet inte alls vilket träns jag ska köpa! Har ett Fairfield Lingus i strl Full som precis funkar med sidostyckena på yttersta hålet ( kanske hade önskat ett hål till för att få ned bettet en gnutta) men det har jag ett tvådelat bett i och använder vid tömkörning.
Nej, behöver absolut inte vara micklem. Men remont går bort på långt och tjock huvud.Måste den ha ett micklemliknande i dressyren? Köp ett helt vanligt typ aachen/engelskt eller remont?
Alltså omkretsen runt nosen är enormt. Köpte ett hackamore i stl full och remmarna runt nosen är för korta.Nej, behöver absolut inte vara micklem. Men remont går bort på långt och tjock huvud.
Remont brukar vara lättare på rejäla huvuden eftersom nosgrimman sitter lågt. De är oftast betydligt grövre där man har en engelsk.Nej, behöver absolut inte vara micklem. Men remont går bort på långt och tjock huvud.
Känns som att det inte säljs jättemycket lösa delar till rundsydda träns?Någon som vet om det går att få tag en remontnosgrimma med rundsyda remar, med knäppe i nacken, som inte kostar +2000kronor? Har försökt googla men hittar ingen.![]()
Någon som vet om det går att få tag en remontnosgrimma med rundsyda remar, med knäppe i nacken, som inte kostar +2000kronor? Har försökt googla men hittar ingen.![]()
Jo, men jag tycker det är så fult med remont och huvudet ser så långt ut, så det kommer det inte att bli.Remont brukar vara lättare på rejäla huvuden eftersom nosgrimman sitter lågt. De är oftast betydligt grövre där man har en engelsk.
Ja det är ju något annat än att remmarna inte skulle nå runtJo, men jag tycker det är så fult med remont och huvudet ser så långt ut, så det kommer det inte att bli.
Jag gillar hööks ashton.
Går att höja och sänka nosgrimman på flera sätt.