Tänker leta efter nåt snyggt dressyrträns snarare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är i Täby i veckan också, funderar på om det är värt att åka ditUhip hade lagerrensning och pop-up store på västkusten (Surte) i helgen. 50% på ordinarie pris. Jag kom hem med 2 kappor och en väst. Så fina och snygga.
Om det är motsvarande utbud var det mkt i färgen Raisin Brown tror jag (typ brun-plommon-ish), fanns lite olika beroende på ens storlek men de flesta storlekar verkade ha Trench, Igloo (den var nog bara i grön) och Urban Stretch som långa kappor, västar, någon jacka. Såg att vissa storlekar hade ridkjol med (men inte min). Väl organiserat utifrån storlekar och även om det var mycket folk så gick det rätt bra och ordnat tillDet är i Täby i veckan också, funderar på om det är värt att åka dit![]()
Om det är motsvarande utbud var det mkt i färgen Raisin Brown tror jag (typ brun-plommon-ish), fanns lite olika beroende på ens storlek men de flesta storlekar verkade ha Trench, Igloo (den var nog bara i grön) och Urban Stretch som långa kappor, västar, någon jacka. Såg att vissa storlekar hade ridkjol med (men inte min). Väl organiserat utifrån storlekar och även om det var mycket folk så gick det rätt bra och ordnat till
Verkligen bra pris! Billigare än att köpa ett par halvkassa i valfri butik. De ser väldigt trevliga ut!Visa bifogad fil 112600
Fick mina måttbeställda tömmar från lokala sadelmakaren idag, vilket hantverk!875 kr, löjligt billigt med tanke på den fina kvaliteten och att det är svenskt läder.
Eller hur! Blev helt chockad på ett bra sätt när hon sa priset, nästan så att jag beställer matchande tyglar då jag redan köpt träns av henne sedan innanVerkligen bra pris! Billigare än att köpa ett par halvkassa i valfri butik. De ser väldigt trevliga ut!
Uhip hade lagerrensning och pop-up store på västkusten (Surte) i helgen. 50% på ordinarie pris. Jag kom hem med 2 kappor och en väst. Så fina och snygga.
Jag har ett dressyrschabrak i Deep Brown Bordeux som inte kommer till användning här..Har beställt ett dressyrschabrak från ES i färgen Dark Bordeaux sportive. Var ju tvungen eftersom jag inser att jag ju inte kommer hopptävla med min häst, lyckas ju inte ens ta en galoppbom just nu.
Och jag köpte ju tidigare en tävlingskavaj i färgen Bordeaux på rean ( och en huva, och ett par strumpor och ett hoppschabrak till ordinarie pris) och så köpte jag ett par Freejump i färg Bordeaux. Ska nog spärra mig för fler köp…
Just det, det slank ju med en tröja i färg Bordeaux också.
Inte vad jag sågFanns deras nya Frost jacka med på rean?