Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Även jag är på 10000eq målet nu! Nån som vill hjälpa mig? Har inte 10000 på kontot då jag köpt ett gäng hästar ikväll, men om någon köper av mig så köper jag tillbaka för pengarna jag fått!

Sen får någon som är vän med mig hemskt gärna ge mig en rova med :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kan hjälpa med båda, reservera en häst till mig du :) Skickar en rova också.

(ja, jag har tråkigt ikväll :angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har reserverat tillbaka nu :)

Hehe, skönt att inte vara ensam om att sitta hemma och spela hästspel :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Btw, hur mycket färdigheter ger dina lektioner?
Jag har räknat ganska så lågt men tror att färdigheterna landar på minst 1160

Oj, jag vet inte exakt faktiskt. Kan inte kolla heller för alla hästar jag har inackorderade är färdigtränade. Men lektionspriset är 58e iaf:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

köpt tillbaka :) Sorry att det dröjde, men jag råkade bjuda på lite auktioner så var tvungen att åldra lite av de andra hästarna för att få in pengar igen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

På vilket sätt är det fördelaktigt att inakordera sin häst på ett center med högre prestige?

När jag väljer vart jag vill inackordera mina hästar så utgår jag bara från renlighet och tillgången på morötter. För de bättre hästarna finns ju oftast möjlighet till sadel/träns/skor med. Dock innebär min prioritering att jag väljer center med lägre prestige... är det dumt?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh precis vad jag satt och funderade på, kom inte på namnet bara :D Klara! :love: Det var ju jag som födde upp henne, men jag hittar henne inte när jag letar bland "Sök bland denna uppfödares produktion". Hon kanske har vandrat vidare :p Minns inte vem som hade henne sist?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Mina första egenuppfödda hästar gick på auktion idag och jag är nöjd med priset jag fick för dem allihopa. Totalt sju hästar gick under klubban. Dock så blev jag lite småblödig - jag får hoppas att det är nybörjarkänslor. :D

Som belöning fick jag en renrasig spansk häst-hingst med ungdomens vatten, men han lär nog dyka upp på försäljningssidan under en snar framtid. :p

.. Skrämmande nog så har jag dessutom fler hannoveranare än connisar just nu! Det måste rådas bot på. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vad tråkigt isåfall! :( Men hon kanske blev såld utanför bukegänget och bytte namn och försvann? :confused:

Vi får skapa en ny buke-pålle! :idea: Jag har en drös föl, nån av dem kan ju bli nya Klara? :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Oj, jag vet inte exakt faktiskt. Kan inte kolla heller för alla hästar jag har inackorderade är färdigtränade. Men lektionspriset är 58e iaf:p

Har kollat nu och de ger 0,248 färdigheter. Gånger 2 förstås eftersom de ger i de två bästa färdigheterna. Så totalt 0,496 färdigheter per lektion:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp