Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

När det var hästar jag verkligen ville ha så brukade jag vara inne på auktionen och uppdatera sidan var 15e sekund typ. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ok, får göra så :p Inte för att jag hittat nån jag verkligen vill ha... men har ett mål att köpa en häst på auktion. Sen var det rätt kul med :p Plus att ett annat mål nu är att ha 15 hästar...

--

Vill någon förresten sälja en dräktig häst till mig? Säljer givetvis tillbaka den sen!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur lyckas man förresten få hästar med gp under 350? Tyckte ni sa att de alltid fick +1,2 varje betcäkning? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Blir ledsen när jag bjuder på en häst en inte får den trots att det var tid kvar och jag bjöd över den andre :mad: :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack, men vann visst den auktionen jag blev sur över :o (Det var en dräktig häst!) Tack ändå :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Okej! :)

Angående hästar med GP under 350 så är det nog inte lika lätt nu som förr, då var det bara att avla på hästar med dåligt blup så sjunker genetiken. Det kanske fortfarande går men är nog ganska svårt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

nej för förr var det ju inte så svårt, det minns jag :) Men kanske finns det gamla hingstar kvar med dåligt gp.... eller hur länge sen var det de ändrade? Förstår inte riktigt varför man väljer att avla på en sådan hungst dock :p (var inte mycket under 350 heller, så gissar att det inte var en sån där "tävla om lägst blup" häst heller...)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är på mål 63 nu Sälj en häst för minst 10 000 Equus

Nån som kan köpa? Jag köper tillbaks den såklart. :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det var nu i somras de ändrade. Nä jag förstår inte heller, vem kan avla fram den sämsta hästen liksom :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kan ju köpa en annan av dig kanske, man måste väl vänta ett visst antal dagar innan man kan köpa tillbaks samma häst?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

10 dagar måste man vänta, så om vi bara byter skräphästar med varandra är det enklare :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp