Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kom precis på det själv, tack ändå!
Vilket dumhuvud man är ibland alltså! Satt och slet mitt hår :D
Får skylla på att jag har en sjuk & mammig liten son hemma= jag är TRÖTT!

Äsch den enda anledningen till att jag visste var att jag frågade på Buke när jag var på det målet :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
Ingen som vill sälja en häst till mig på internationella som jag sedan kan skicka iväg? :angel:
Heter JollyPop på internationella..

Edit
Vi måste även vara vänner innan ;)

Jag heter zassoo även på internationella, är inte ett dugg aktiv där men har några hästar, kolla om det är någon som passar så kan du få den. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni: även till dig, tack för ditt åp-bidrag! :bow:

Ropade precis in en häst på auktion och insåg sedan att den är uppfödd och köpt av Fishli. Bukevärlden är större än man tror. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

+zassoo
Det spelar ingen roll vilken sort, bara jag är vän med uppfödaren :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är du intresserad av att bli av med din gråa arab? Den såg så olycklig ut och vill nog släppas lös :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Blev ingen vildhäst för mig, fick ni andra hem någon? :)

Någon som kan tänka sig köpa en häst av mig så jag får mitt mål klart? Behöver sälja en häst för över 10 000, köper såklart tillbaka hästen efter :) Behöver även äga en häst över 20 år så om någon har en häst över 20 får ni gärna ressa till mig så ressar jag tillbaka sen! :)

Föresten, vad tror ni är ett lämpligt pris på en fullbluppad PRE med 444,59 GP? Måste fasen sälja av lite känner jag :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni: även till dig, tack för ditt åp-bidrag! :bow:

Ropade precis in en häst på auktion och insåg sedan att den är uppfödd och köpt av Fishli. Bukevärlden är större än man tror. :D

Verkligen :) tyckte namnet kändes bekant :) Tur att hon blev så billig så jag inte behöver ha dåligt samvete för att du inte fick bukerabatt ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Blev ingen vildhäst för mig, fick ni andra hem någon? :)

Någon som kan tänka sig köpa en häst av mig så jag får mitt mål klart? Behöver sälja en häst för över 10 000, köper såklart tillbaka hästen efter :) Behöver även äga en häst över 20 år så om någon har en häst över 20 får ni gärna ressa till mig så ressar jag tillbaka sen! :)

Föresten, vad tror ni är ett lämpligt pris på en fullbluppad PRE med 444,59 GP? Måste fasen sälja av lite känner jag :o

Jag kan hjälpa dig med båda målen om du vill, vill dock ha tillbaka den 20-åriga hästen sen men det räcker att du ressar tillbaka så köper jag den igen efter 10 dagar :).

Vet faktiskt inte riktigt vad lämpligt pris är. Brukar lägga ut mina PRE med GP runt 500 för 25000 ungefär. Vissa blir sålda direkt medan andra tar ett litet tag. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Den apelkastade eller den ljusgrå shagyan? Grå var inte riktigt tydligt. :p
Reserverar båda så får du välja. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Med tanke på hur fin hon faktiskt är och med tanke på hur billig hon blev så skulle jag nog skämts om jag fått rabatt på henne. :D Jag är supernöjd! Hon blir nog nyttig när jag måste pensionera gamle (okej, så gammal är hon inte!) hedersmärren Síthmaith. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

+zassoo
Det spelar ingen roll vilken sort, bara jag är vän med uppfödaren :D

Nu är vi vänner, säg till om du vill ha någon häst så är det bara att ta! Enda anledningen till att jag har kvar kontot är att jag vill hålla koll på nya event och hästraser :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jätte snällt! Ressar Lyxo till dig för 10100 (så det blir över 10000). Så kan du ressa tillbaka sen! :) Skickar ett pm när jag fixat det!

Okej, får köra på nått mellanting då :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp