Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Såklart att du får! Han är bara 1 år och 8 månader ännu, men det är bara att du hojtar till när du vill att jag ska reservera honom åt dig sedan. :) Du får samma fashionabla pris som jag fick då du ressade Red åt mig. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Venus tillhör solsystemshästarna och med hjälp av Venus och Mars kan man avla fram Uranus. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hehe, det låter bra. Blir ett fint samarbete detta :-)
Jag vill gärna ha en betäckning när han är 100 bluppad
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Samma som de andra solsystemshästarna, de ger på olika sätt diamanter till ägaren. :)
Jag använder dem för att öka prestigen på mina tävlingar, men man får ju jobba ett tag med dem innan de kan användas till det. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag lägger det på minnet och säger till då det är dags! :) Och det verkar bli ett gott samarbete! Något måste jag ju göra för att tacka för lånet av Red. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Inga åldrandepoäng till förfogande just nu så ja, det är ett litet projekt att fixa till honom!

Jag önskar att folk faktiskt skötte lekandet med fölen ordentligt. Här köper man en häst med så fin potential och så har den bara det den hade då den föddes i princip. :p Men nu blir det hårdträning varenda dag för hans del.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

dock så kan man inte leka upp gp:n längre, utan bara färdigheterna ;) Fölen föds med +1,20 automatiskt nu :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är det så? Har alla precis samma? Fast jag menade mest allmänt, man får hästar som har bra GP och det verkar vara det enda som är värt. De är inte tränade i färdigheter ett dugg. Detta gäller även de med dålig GP med. Oavsett hur bra GP mina hästar har vill jag ju träna dem också. :p

(Vad svammlig jag låter.)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Grr, försöker fixa mål 100 och det går ju inte!! Så här står det: Hitta hemliga sidan Nr. 3 (gå till sidan http://se.howrse.com/ow/XXX och byt
ut XXX med ID-numret på spelaren som vann flest tävlingar dagen innan)

Ja, då går jag in på: Ranking - Uppfödare - Antal vunna tävlingar igår
och väljer den som står högst upp på listan.. nr. 337

Går in på sidan: http://se.howrse.com/ow/337

Vad gör jag för fel??
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kanske kan bistå med ett och annat åldrandepoäng, bara du lägger det på hingsten ;-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kom precis på det själv, tack ändå!
Vilket dumhuvud man är ibland alltså! Satt och slet mitt hår :D
Får skylla på att jag har en sjuk & mammig liten son hemma= jag är TRÖTT!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
Ingen som vill sälja en häst till mig på internationella som jag sedan kan skicka iväg? :angel:
Heter JollyPop på internationella..

Edit
Vi måste även vara vänner innan ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du kan ju kolla om jag har någon som passar där, heter Sleipner där också. Fast jag har ju inte så många hästar, kan ju bero på att jag inte är så aktiv där. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp