Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du råkar inte ha en till plats ledig på ditt center igen :angel: Har ett föl med 801.92 i GP som skulle behöva lite träning. Kan dock inte långtidsparkera mig framför datorn fören måndag. Skulle vara riktigt najs ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL
Jag lägger till mig på listan.

Jag syns inte så mycket i tråden här, men jag hjälper gärna till med i princip allt. Skriv till mig på howrse om det är något, jag försöker vara inne varje dag.

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber i topp på svenska versionen! Lite arabhorn också om tid finns)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE - precis startat)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/shagya/connemara/mustang/frieser/PRE)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du råkar inte ha en till plats ledig på ditt center igen :angel: Har ett föl med 801.92 i GP som skulle behöva lite träning. Kan dock inte långtidsparkera mig framför datorn fören måndag. Skulle vara riktigt najs ;)

Jodå, jag har platser lediga. När vill du ha boxen? Kraven är som vanligt att minst feta dressyren samma dag som den inackorderas och färdigheterna ska iaf upp till min färdighetsgräns som nu är 1090:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag skulle också vilja ha en box om några dagar? Har uppstallning nu till 2 sep. Det är min lusitano som jag lovar att fetstila samma dag som jag får boxen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

+träna upp till minst 1090 färdigheter? I så fall går det bra, bara skicka pm på howrse samma dag som du vill ha boxen:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Btw, hur mycket färdigheter ger dina lektioner?
Jag har räknat ganska så lågt men tror att färdigheterna landar på minst 1160
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Går det på något smidigt sätt att följa de auktioner där man bjudit på en häst? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp