Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det funkade inte :cry: Kunde inte få upp hästen i tillräckligt mycket energi utan att ställa den på ängen, och då tog tiden slut :(

Inte ditt fel givetvis!

Konstigt, följde du det ända från att fölet bara var några timmar? Plus gav 1 kg mer hö än vad den skulle ha hela tiden?:) Och hade den i stall med morötter?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Nu har jag klarat alla målen och då står det så här:

Grattis, du har uppnått alla mål! Du kommer snart upptäcka en ny funktion för att fortsätta ha kul.

Vad menar de för funktion?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu känns det som om jag spammar tråden lite, men fy fasen vad fult det blev med de nya funtionerna för stuterier:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sådär har det stått ett tag för mig också på målsidan, trodde det skulle ha kommit något nytt men inte det. Från början stod det att man skulle komma tillbaka och kolla om det kommit något nytt så när texten ändrades trodde jag ju att det var nära. Jag har hellre fler mål än nya event hela tiden. :mad:

Håller med om stuterierna, det blev skitfult! Hade hellre sett att man kunde ändra ordningen på stuterierna men att det sett ut som tidigare.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tyckte jag följde det så noggrant, men får försöka igen med nästa helt enkelt :)

Dramatik: Där måste det varit jag laste fel :o läste att de alltid skulle få det som stod. Tyckte det var konstigt att de skulle konstatera det :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Nu är nya eventet klart! Känner mig väl inte jättesugen på att släppa lös mina hästar, kanske skickar efter någon sak.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag tycker det verkar kul, lite annorlunda och inte samma som vanligt. Hästarna bryr jag mig inte så mycket om, har så många som bara skräpar ändå. :p

Knapp

Någon som tänker satsa på Venus? Jag tänkte jag skulle ge det ett försök iaf, speciellt eftersom man kan betäcka henne och få en Uranus (var det väl den hette?). Dock har jag i så fall ingen Mars att betäcka med, men det kansle ordnar sig:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag hade också ett som jag ville släppa fri, gick inte! Enligt Alwarion på ett annat forum så måste fölet vara sto. Kan det vara ditt problem? Mitt föl var en hingst i allafall...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är lite sugen på en Venus, då jag missat alla andra solsystemshästarna och diamanter är ju alltid bra om man kan samla på sig. ;)
Jag känner lite som du; att jag hade en hel del skräphästar som jag inte bryr mig om (och som jag ändå tänkt sälja billigt) så flera av dem är redan frisläppta. :p
De som äger en Mars kanske är villiga att skicka betäckningar till oss som inte gör det, för de tjänar ju iaf lite pengar på det...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jag tror jag tänker satsa, beror på hur stort motstånd det blir. vissa hästar vill man ju inte skiljas ifrån. Har två länder kvar på enkel nu och inte köpt en enda joker :P, ska försöka spara jokrarna så länge som möjligt..
usch, ena "målet" är att släppa lös en hingst som är inackorderad på ett center som ger 49 equus per lektion. jag har den hingsten med det går ändå inte att välja den :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Någon som har en åsnehingst som vill betäcka min åsna Åsa? :angel:
Jag var ju tvungen att skaffa någon åsna för att kunna släppa lös och sen såg jag att man behövde släppa flera stycken så lilla Åsa får nog klämma ur sig ett par bebisar innan hon försvinner...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Någon som kan tänka sig att sälja en häst åt mig för 500 e? Naturligtvis kan ni köpa tillbaka den eller annan efteråt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 720
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp