Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har en fjording, men den är inte bra på något sätt. Jag sysslar nästan bara med tinker.

Vill du att jag ska sälja fjordingen till dig eller vill du ha någon annan?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

usch, ena "målet" är att släppa lös en hingst som är inackorderad på ett center som ger 49 equus per lektion. jag har den hingsten med det går ändå inte att välja den :confused:

Är det inte för att den hästen släpps på en svårare nivå och du fortfarande är kvar på den lätta? Man måste ju göra klart varje nivå innan man kan börja välja till nästa.

Jag har inte ansträngt mig alls i detta event (fast på int. då) eftersom jag tycker att priserna är skamligt dåliga mot vad man väntas göra sig av med.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Lär knappast engagera mig särskilt mycket i detta, tycker precis som Eyz att man får alldeles för lite i proportion till vad man måste göra .. Men lycka till, ni andra! :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag håller med! Ska släppa fri lite skräphästar som jag inte vill ha ändå, sen lär jag nog inte anstränga mig så mycket.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kol

Tycker detta eventet verkar tråkigt :( Jag har inte så många hästar att jag vill hålla på och släppa lös dem till höger och vänster.. Förra eventet kunde man ju åtminstonde få lite roliga saker "gratis" genom att gratta användare osv. men här måste man ju köpt hästarna innan typ. Känns som att eventet är skapat för dem som redan har massa pollar...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och jag tycker att det är helskönt event, inte en massa väntande hit och dit utan bara att pilla på liksom! :D
Men jag har ju några hundra hästar också iofs.. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag håller med dig. Och dessutom är det skönt att slippa bränna pass, visst kan man göra det ändå, men man måste inte. Dock har jag bränt lite equus, men hellre det liksom.

Knapp

Nu har jag bara elit kvar, samt två hästar på samma land på svår, så Venus lär det bli för mig iaf om någon dag eller så:)

Ingen som har en häst född 14e september som de vill sälja kanske? Eller en häst med mellan 210 och 250 färdigheter i snabbhet?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

+nixehen: Förstår att det är kul för er ;) Men jag har ju liksom ingen chans att klara det utan att bränna määääängder med pass och eq (vilket jag inte har) :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag gillar också det här eventet, klarade hela lätt på typ 10 min på skräphästar :)
Men jag får inte den här att funka: En häst tränat till minst 6% i galopp och 10% i trav ? Har en häst som borde funka, men han kommer inte upp i valen? Måste det vara ett sto det också eller?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

precis hemkommen från jobbet, och sätter mig ner för att släppa lös hästar, och eeeek :eek:, vad h-e har dem gjort med stuterierna?

Yay, ännu mer klickande! :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl

Nån som vill ressa en häst för 500eq till mig som jag kan släppa fri? Jag kan ressa en tillbaka :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 720
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp