Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Lite lycklig idag :) Min Rubin fyller år så fick lite diamanter. Chansade och bytte två guldkort och lyckades får två MA istället! Ibland går det bra :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Vad fick ni vid inloggning och byte idag? :)

Jag är lite lur på att de ändrat något för alla mina tre byten av pusselkortsdubbletter gav samlarkort! :banana:
Inloggningen gav visserligen bara brons och silverkort, både pusselkortsdubbletter och samlarkort(dubbletter) men vad gör det när jag fick byta pusselkorten mot samlarkort. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

1xsilver och 4xbrons, som vanligt :p Byte gör jag inte längre eftersom det enda jag saknar är diamantkort, och resten blir bara dubletter.

dock köpte jag 5kort för ett pass och fick diamantkort - dock så var det bara lyran, som jag aldrig använt faktikst.. får väl se till att göra det nu då :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Jag får nästan alltid 3 brons och 2 guld. Dock har jag aldrig fått ett endaste diamantkort :(

Men 3 morfeus är jag tacksam för ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

I två av julklappskorten jag köpte var det diamantkort :banana: Tyvärr resulterade det i två till Grane, men ändå :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

halvt knapplån

Jag byter alltid pusselkortsdubbletterna, tar mycket hellre samlarkort. :)
Provade köpa kortpaket men där var lyckan minimal, inte ett enda diamantkort och det det enda jag behöver. Tyvärr får jag väl bara fler Grane, där fattas bara ett diamantkort = 2 Grane. Nu tjatar jag men jag hoppas att det går att sälja Grane efter jul, då kanske han blir värt någonting i alla fall. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Men blä vad segt det ska vara att bluppa hörningar ibland då. Har inget flyt idag, de vinner knappt något ju:mad::p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Får alltid 3 brons och 2 silver. Roligaste vinsten hittills är i stil med skräddarsydd sadel. Inga stora summor pengar eller nåt annat....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*
Har också bara diamantkorten kvar, har inte fått ett enda :( varken på försäljningarna, tävlingar, inloggningen el vid köp av julkort.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

På försäljningarna är det ju i princip omöjligt att få tag i diamantkorten :crazy: Tur jag har många diamanter att handla för :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Försäljningarna är ju hutlöst dyra! Hela kassan går ju åt till ett sketet kort och en Grane kan man inte ens drömma om att köpa.

Jag fick faktiskt ett diamantkort i ett kortpaket idag, precis när jag tänkte ge upp och bli mer sparsam med passen. Det gick en del pass. :o
Men i alla fall, jag fick ymnighetshornet! :banana:
Det trodde jag aldrig! Jag har ju slösat en del pass på kortpaket tidigare också och det gav mest dubbletter och en Grane, så det var på tiden att det kom något värdefullt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Är det nödvändigt att lägga riktiga pengar på att köpa pass tex? Eller kan man lyckas ändå med Howrse?
Tänker på alla bra-att-ha-saker när man vill få fram bra hästar, eller få fler kort tex.
Har liksom inga diamanter eller pengar (i stort sett) om man jämför med vad som verkar behövas.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det beror på vad du vill göra, en Grand Prix-häst får du inte fram utan en halv förmögenhet. Att avla går bra utan att köpa pass, det tar bara lite längre tid eftersom du blir beroende av åldrandepoängen som är svåra att komma över så du får helt enkelt vänta till nästa dag. Morfeus armar gör spelet lite mer fritt eftersom de låter dig åldra hästen fritt fram till 30 år.

Jag bestämde att jag visst kan köpa pass eftersom jag inte lägger pengar på någon annan form av spel, har ingen spelkonsol, har aldrig spelat andra nätspel. Men egentligen är jag för snål för det. :o

Det finns partnererbjudanden på sidan när man köper pass, där man man nu få diamanter som betalning för tex undersökningar. En del erbjudanden är helt gratis och andra kräver att du köper något som en prenumeration eller annat. Tidigare kunde man få pass, det var så jag började med passköpen. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*halvt kl

Jag har använt mig av en sån där sponsorgrej för att få lite diamanter. Men jag ser inte röken av några diamanter?? Vart kommer de att ligga? Har jag missat nåt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp