Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag fick 2 diamantkort häromdan, 1 pusselkort och ett samlarkort som gav mig fri tillgång till Apollos lyra :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tidsintervallen står på erbjudanden. Sen måste man ha gjort allt rätt också, jag missade nån detalj när jag utnyttjade ett erbjudande.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om du fått diamanter hittar du dem om du går in antingen under svarta marknaden-mina objekt eller genom butiken och så under samma flik som föremål från svarta marknaden.
Men jag tycker det kan vara svårt att få alla diamanter när man gör de där sponsorgrejerna, en del har jag fått men långt ifrån alla. Det är minst 30 diamanter som saknas för mig.

Howrse rekommenderar ju firefox som webbläsare men med den så har jag svårt att få diamanterna, jag måste använda safari. Då får jag i alla fall fler diamanter.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det stod att jag skulle registrera mig på sidan o göra en undersökning o det gjorde jag....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det gjorde jag med, men just den undersökningen jag gjorde var inte giltig eftersom jag inte fått förfrågan via mejl. Kan vara nåt sånt kanske?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Wohoo! Nu fick jag mina diamanter. Körde med internet explorer istället för firefox o gjorde en undersökning till så då kom de :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det finns ett plus vid varje äng, klicka på det och då kan du välja att sätta upp en fågelskrämma. Men var inte för snabb bara, jag satte upp en fågelskrämma på fel äng och den går inte att flytta.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Mål 50: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet

Sagt och gjort via sidan "bjud in spelare". Mailet har kommit fram, min kompis har gått med på Howrse, men det står inget i rutan längst ned att jag bjudit in nån eller att mitt mål är klart.
Hur göra nu?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon som har lust att skicka mig en ÅP? :D Kan skicka tillbaka en när jag har sen. (heter Carice)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

äntligen lyckades jag komma på topp 100 i GP denna vecka - synd bara det är en av dem veckorna jag knappt är hemma/online :p

Trodde man kunde köpa julkort till pass fram tills 12 idag, men tji fick jag när jag loggade in :( Jag undrar om någon verkligen fick tag på alla 12 Grane hästar? Med tanke på att det var prinicp omöjligt att få tag på korten :/

och God Jul!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Samma för mig, första gången på topp 100 och får fontänen men just då jag inte kan logga in lika mycket. :D

Ja jag tror att ett par stycken har 12 Grane. :)


God Jul alla!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jäkla Howrse, jag var bara tvungen att köpa 30 pass och få en skattkista :angel:

Groda
Krösus gåva
Helios stråle
Drake
5 diamanter
10 000 Equus
Grane: Håll utkik efter den. Den bör anlända väldigt snart!

Är nu uppe i 7 Grane, jag som inte vill ha nån...:cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Och jag fick detta i min kista.. hmm, var det värt 300kr?
Hund
Akilles häl
Boreas utfall
Filotes klapp
3 diamanter
20 000 Equus
Grane
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp