Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

from med imorgon har jag tre byten igen:)
Men jag vet inte hur jag ska göra, minns liksom inte riktigt vem som velat ha vad:o och så vet jag ju inte vilka som var först på tur iom att jag fått förfrågningar både här och på howrse..
:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Ni fårförresten gärna skicka hästar till mig om ni vill ha typ poseidonutrustning, eoulus vind osv på dem.. dock blir det ju tio dagar..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

passköp avklarat ^^

kom på att jag inte har någon chans till att få ädelhästen, behöver göra 9 brygder till, och har bara idag och imorrn på mig - men det verkar som de övriga ädelhästarna inte var något bra? (har redan Rubin och Safir), so no loss :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Kan ju upplysa om att merparten av er inte är lätta att kasta godis till, eller så är jag för trög då ni redan fått så mycket som går. :p

Kan nån hjälpa till med passköp? 188 500 e. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag satte den förtrollade pumpan på en av mina hästar och han blev ett spöke :D Nu får man hoppas på att gåvorna man får är något att ha ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag minns att jag ville ha lite diamanter, men det beror på vad du har kvar och så. Har du något guldäpple kvar? För i sådana fall vill jag gärna ha det :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Pga alla trådar har jag nu också varit tvungen att starta ett konto på Howrse...buke är inte bra :p. Då kommer jag hänga båda här och där...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl

Jag fick precis Smaragd!!!:bump:
Och har betäckt henne nu (fanns hur många betäckningserbjudanden med safir som helst :eek: men åsnor finns det inte lixom...??).

Anyway, glad blev jag :D Inte för att jag riktigt vet vad nån av dom är bra för, men det är iallafall lixom två för en:banana:

Kom ihåg alla att jag sa igår att "okej, det är sista passet jag köper, promise"....:o:angel:

edit:
Någon som vet vad dom är bra för btw, ger Topas något till mig eller bara andra spelare? Och Smaragd, ger hon nåt annat bra än fölisar? Hm... man måste kunna betäcka fler gånger också, eller??
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag fick en till Rubin :p hade redan smaragd också så jag hade hoppats på en Safir, men men.

Smaragd kan inte göra så mkt annat än att få föl. Topas ger presenter till alla men man måste gå in på hans "officiella" sida. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ni har sett att brygdtiden har förlängts va? :bump:

Ja, lite surt då jag satt och gjorde saker med typ pegas fjädrar och sånt igår, som jag kunnat spara och fått en gudomlig.. men inte en chans att jag köper 8 pass till nu.. gjorde av med hästskor också :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tycker lite samma som du, även om jag inte direkt kunde gjort annat än vad jag gjorde.
Förstår att du tycker det är surt när du gjort så :(
Säkert många andra som tänkt på liknande sätt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp