Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack!

KL*

Jag blir så irriterad, för jag får inga godisufon alls nästan (eller andra) så har knappt kunnat skicka tillbaka några gåvor alls.. :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Mirtai var först, så har skickat godisen till dig nu :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag får knappt några jag heller. Och får jag några är det typ bara energisörpar eller annat skit :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

ny tråd.. missade säkert svaret på att hur länge hålls kontot öppet om man slutar spela??
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Alltså, varför vill ingen köpa mina hornisar?! :confused::p

Nån som är intresserad av två lusitano, ett sto och en hingst. Tänker byta ras :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Alltså, inte för att jag inte är väldigt glad och tacksam, men nu har en och samma spelare köpt FEM av mina hästar för ett pass styck under några dagar, plus några till för en hel del equus. Jag har aldrig sålt mer än någon enstaka enhörning för pass tidigare, och jag kan själv inte tycka att hästarna är värda det, utom möjligen en av dem, så frågan är VARFÖR? Och varför så många? :eek: Duktig, erfaren spelare som är högt rankad.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det enhörningar eller pegaser är det troligtvis för hornet/fjädrarna till brygderna? Eller så ja... jag vet inte :p
Dom var inte över 30 och odödliga så hn får tebax passet sen?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det enhörningar eller pegaser är det troligtvis för hornet/fjädrarna till brygderna? Eller så ja... jag vet inte :p
Dom var inte över 30 och odödliga så hn får tebax passet sen?

Nej inte ens det, bara vanliga hästar, visserligen ganska högt GP, men usla medfödda färdigheter. Dessutom var de flesta hingstföl :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Nu känner jag mig lurad, gjorde mina sista tre portioner ikväll (efter att ha varit borta i två dagar och inte kunnat satsa fullt ut på ingredienserna) och trodde i min enfald att jag skulle få en gudomlig häst ikväll, men nej, "kom tillbaka imorgon". :mad:

Och det bittra inlägget som jag kommer skriva imorgon om jag får den trökiga Rubin som jag redan har en av, det kan ni ju börja fantisera om redan idag... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Förresten, har man spelat för mycket om man drömmer om halloweenbrygder och gudomliga hästar? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

JAAAAAAA! :banana: Jag fick precis den jag ville ha!! :D

Är det inte Jade som ger en diamant varje gång han har en färdighet över 0? Det är väl rätt bra:), även om han väl är rätt svår att göra nåt vettigt med resterande dagar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp