Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Då jag haft min Jade sedan förra eventet nu så kan jag meddela att Jaden är en märklig häst.
Oftast får du ingenting eller så får du två diamanter, så slår man ut det på dagarna så får du nog en diamant om dagen :)
Men hästen har ju riktigt dåliga färdigheter så det går inte att göra något med honom på dagarna typ. Och färdigheterna blir aldrig bättre heller :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men hur ska man kunna få diamanter av honom om färdigheterna aldrig blir bättre? Funderade på det innan, alla färdigheter står ju på noll, så hur funkar det där egentligen?:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har ingen aning :P
Jag vet bara att de ändras över natten så när Jaden vaknar så är det olika färdigheter. Och gör man något med honom, typ en lektion, så nollställs alla färdigheter och att de färdigheter som "råkar" vara över 0 får man diamanter från.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om Jade snittar en diamant om dagen är det ju jättebra! Rubin ger ju 5 diamanter på 12 dagar... :grin:

Om jag haft en Jade hade jag tagit lektion och satt ut den i hagen så den äter allt/så mycket hö/gräs han behöver. Då borde den gå +- noll utöver diamantinkomsterna.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Slumpas inte färdigheterna varje dag som för Dimma och Ocean? Så varje dag är det samma totala färdigheter men de fördelas olika på olika färdigheter.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Precis så gör jag med min. Och jo jag tror färdigheterna slumpas hela tiden.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Jag fick en Ametist! :bump:

"Ametist är en Ädelstenshäst som gör så att ett UFO dyker upp efter att man bäddat ner den.
Ametist erbjuder en Diamant till de mest vågade spelarna. Han kan ge ett åldrandepoäng till de andra."
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Och jag fick en Rubin. Hade en sedan tidigare, tycker de är ganska värdelösa :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ingen aning! :D Funderar lite på om det menas att man ska chansa och lägga hästen med så lite energi som möjligt utan att den dör, men det känns mest idiotiskt...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Såg att nån skrev att hon inte kunde få sin gudomliga häst förrän dagen efter, när hon gjort alla brygder.
Jag har nu 3brygder kvar (iof en massa fjädrar och sånt också, men iaf).
Jag hinner ju göra tre brygder imorgon, men eventet tar ju slut på måndag... hinner jag göra den gudomliga på måndag eller är det kört? :p

Tacksam för svar :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kommer ha exakt samma utgångsläge som dig, tror att eventet håller på till 12:00 på måndag, så det borde gå bra. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Åh, vad bra... eller ja, både också :p
För börjar min praktik på måndag... kanske inte populärt att surfa på howrse första dagen... damn!:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fick en Rubin på svenska versionen och en Ametist på internationella versionen. Lite tråkigt med en till Rubin på svenska men klagar inte. De tjänar in diamanter istället ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp