Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har 9 prylar kvar innan jag kan få ädelstenshästen. Såg idag att jag kan fixa ett 5:e element, men då får jag ju två fjädrar för lite. Jag vet inte hur det ser ut på svenska sidan men jag får pynta närmare 180 000 för två pegasus och det är jag inte jättesugen på. Har lagt upp lite olika bytesförslag och hoppas att någon nappar. Vore fint att sälja elementet för några sköna pass sen. :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag försöker satsa på någon gudomlig häst, dock så har jag lite ont om ingredienser :/ Får se om man kanske kan lägga ut lite pass på Y-horn..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag tar gärna poseidons hästskor :) och eventuellt något av det andra från poseidon :) men jag har inga byten kvar denna vecka :(

Har inte heller några byten. Men om du har en häst du vill ha det på, så kan du skicka den till mig så slänger jag på den grejerna:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jaha, aj då.. Nee vi får väl helt enkelt vänta! Hur lång tid är det tills du kan byta igen? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tror det är vecka som bryts på måndag:S

Lägger in en uppdateras lista på vad som finns.. Är det saker ni vill ha på specifika hästar kan ni ju skicka dom till mig så kan jag kanske skicka via nån annan tillbaka..


Diamant
x 16

Eolus vind
x 6

Dafnes lagerkransar
x 4

Poseidons hästskor
x 4

Plutos pergament
x 3

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Guldsporrar
x 2

Molntapp
x 1

Ungdomens vatten
x 1

Svart orkidé
x 1

Pandoras ask
x 1

Boreas utfall
x 1

Filotes klapp
x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Lägger in en uppdateras lista på vad som finns.. Är det saker ni vill ha på specifika hästar kan ni ju skicka dom till mig så kan jag kanske skicka via nån annan tillbaka..

Funkar tyvärr inte så! Man kan ändå inte köpa tillbaka hästen på 10 dagar. Ja, jag har testat :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Ok nu tänkte jag faktiskt att jag skulle börja träna mina hästar och kanske satsa lite på avel, var ett tag sedan :D Men var kan man hitta fölscheman och BLUP-scheman nu? Gud vad jag saknar ridcenterforumen.. Jag skulle behöva för Akhal-Teke, Tinker, Spansk Häst samt Lusitano iaf. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Jag sitter med en ÅP-godis, någon som vill ha? =)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja tack! :)

Har ett godis med 4 åp om någon vill ha?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp