Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Har en Apollos Lyra och vill gärna byta den mot ett Fruktbarhetstrollspö, någon? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Någon som vill köpa pegaser (fjädrar)?? Har två!
Tänker inte vara jättebillig, men lite buke-rabatt kanske :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Jag spelar i princip inte längre, går in och tar hand om mitt ridcenter ibland bara. Om någon vill köpa nån häst eller så från mig kan ni gå in och titta, sanwas heter jag :) Har även massa SM-föremål:

Molntapp
x 10
Eolus vind
x 6
Svart orkidé
x 5
Dafnes lagerkransar
x 4
Poseidons hästskor
x 4
Zeus blixt
x 4
Medusas blod
x 3
Boreas utfall
x 3
Plutos pergament
x 3
Afrodites tårar
x 3
Morfeus armar
x 3
Helios stråle
x 2
Poseidons träns
x 2
Fruktbarhetstrollspö
x 2
Guldsporrar
x 2
Apollos lyra
x 2
Pandoras ask
x 2
Nyx-paket
x 2
Artemis pil
x 1
Sjöhäst
x 1
Filosofens sten
x 1
Poseidons sadel
x 1
Ungdomens vatten
x 1
Harmonipaket
x 1

Först till kvarn! Säljer gärna billigare än i butik men inte helt gratis, har ju fortfarande användning av passen till mitt ridcenter :D Dusch tar jag gärna emot också.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Verkar som alla morfeus armar redan är tingade :p I så fall vill jag gärna köpa fruktbarhetstrollspö, zeus blixt och ungdomens vatten :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hur mycket vill du ha för Harmonipaketet? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Oh idag kom de massa nya roliga funktioner på Internationella :) Hoppas de kommer till svenska jättesnart :) B.la om jag förstod det rätt, får man välja sin egen tid att betäcka enhörningar på :) smidigt för mig som oftast äter vid 18-tiden. Och väldigt sällan är vaken 6.23:D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kanske såhär:

Morfeus armar 2 pass
Filosofens sten 2 pass
Harmonipaketet 2 pass

Och de föremål som kostar 1 pass i vanliga fall kan ni få två för 1?

Eller kom med förslag så kan jag fundera!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jaha, vill du ha pass för dem? Jag har tyvärr inga pass, hade tänkt mig att betala i equus :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja, skrev ju det. Håller bara på med ridcentret nu och då har jag inget behov av en massa equus som "uppfödare" om du förstår :D Eller så kan du köpa en dusch eller om du kommer på nåt annat man kan använda ridcentret till :)

Santoxen: vad vill du ge? Har inte så bra koll på enhörningarna längre men de är väl inte värda särskilt mycket?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Okej, vad synd. Jaja, inget att göra åt :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Man kan inte ge bort duschar har jag för mig? Men jag kanske missminner mig :) Sätt ut en häst till kalaspinglan för 2 pass så köper jag Morfeus armar!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Har en Apollos Lyra jag vill byta bort, någon? Kan tänka mig antingen 1 pass eller ett Fruktbarhetstrollspö i utbyte :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp