Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

+ Mirtai

Tack för svar! Okej, fick för mig att det var längre än så, typ 20 dagar eller nåt :p Men det var ju bra då :rofl:
Synd att hon bara kan få ett föl... men iof, det skulle väl svämma över med Topaser annars!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Vad händer om man betäcker sitt sto med en hingst som inte har 100 i BLUP? Mitt sto är 100-bluppad och försöker hitta en hingst till henne, hittade en med jättebra GP men ja, han var inte helt bluppad.. :( Skit också
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Åh tack för svaret!! Då gör jag det fort som attan ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Fick ni pengar för era oförbrukade ingredienser idag? Känns som jag fick väldigt lite i förhållande till hur många jag hade över, eller så kanske jag bara räknat fel :p
Tänkte att det skulle stå någonstans att man fått pengar men kan inte se det?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nehe, jag hann visst inte.. Någon annan hann före. Då får jag snällt vänta på en bättre hingst :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ah, ja så kanske det är! Tänkte eftersom allt det var borta nu. Såg sen att pengarna jag fått var från grand prix :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Bytte precis till mig ett litet Guldäpple så nu är jag verkligen heelt utfattig :crazy: Får hoppas pengarna från brygderna kommer imorgon då :angel: Tycker för övrigt det är lite roligt att jag jämt får hingstföl nu när jag betäcker, aldrig några ston. Hmm :d
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL
Hjälp mig, jag har hjärnsläpp! Visst får man ÅP av fjärilarna när man leker? Finns det nån begränsning på hur många man kan få?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Japp du får ett var tionde lektimme har jag för mig (eller är det tjugonde?). Tror inte det finns någon gräns för hur många du kan få!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Alltså jag blir galen, har en spökhäst och behöver ett passande namn till den. Har inte hittat något som känns rätt. Ni får gärna komma med förslag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ungefär varenda häst med spökdräkten på internationella sidan heter Ghost så det verkar funka... :p


KL

När jag var inne och röstade på de upplagda pälsarna fick jag 4 (FYRA) ufon med "extrapass" om jag köper pass inom en halvtimme. Och det var inte direkt så att jag tog lång tid på mig, de kom allihop på 2-3 minuter. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha, de ville verkligen att du skulle köpa pass :p

Jag har bara utnyttjat det där en gång, och då fick jag 10 extra pass om jag köpte 10 st och det var ju bra. Men bara ett extra, nä det är ju inte en speciellt bra deal.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Loggade precis in på howrse och fick se att jag fått 16400 eq för brygderna, inte dåligt :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp