Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Ni som är på internationella, har ni fått betalt för era kvarblivna ingredienser?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Nu är det fullt lusse-krig på Howrse :rofl:

ease och dreamery v.s. mig (kalaspinglan), Angels 65, Bettan6403, Chopard och marwil :D

Igår bluppade ease åtminstone 9 hästar :cool: Vi har anmält henne för fusk, hon hann bluppa 3 hästar när marwil gjorde EN. Och marwil är jäkligt snabb...

(Ni får gärna också anmäla :angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det finns program som sköter som hästarna åt dig. Kolla bara statistiken över antal omhändertagna hästar :cool: ease och dreamery har BRA många fler där än nån annan.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja nu när du säger det har jag hört om det tidigare. Minnet är gott men lite för kort :p

Bara för skojs skull så jämförde jag antal skötta hästar-rankingen för svenska och internationella sidan. På svenska sidan har alltså ease och dreamery över 1000 hästar, på internationella sidan toppar 679 (-ish) st :crazy:, och där är det ju verkligen folk som hänger hela dagarna...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Ytterligare fråga... kan man ändra ridcenter under tiden som hästen står där, alltså byta stall? Eller måste man vänta till tiden gått ut?
Och hur hittar man bra stall, alltså med bra boxar och ängar? Tycker inte det går nåt bra att söka på olika kriterier.
Har för övrigt det super-påhittiga namnet mysfilt på svenska howrse, om nån är intresserad ;).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är alltså helt uppenbart att de fuskar :cool: Igår bluppade ease som sagt åtminstone 9 hästar, trots att hon inte ens loggade in förrns 10.30-11 tiden...

Återigen - nån mer som vill anmäla? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det känns ändå liiiite lurt att de bara har sig själv som vänner - eller är det 2 personer?


@hemlig: tyvärr måste du vänta tills tiden har gått ut (eller om du har tur så kan ägaren riva boxen med). Just kvällarna är det svårt att få tag på boxar överhuvudtaget, ju tidigare på morgonen desto bättre.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Man kan bara byta stall om man köper en häst som redan är inackorderad.

Man ska leta stallplats på morgnarna, då är de som bäst. Sök dessutom på 100% renlighet både på boxar och hagar. Jag brukar lägga till 90% på bördighet också. Och morötter. Då får man hyfsade stallplatser :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag anmälde ease är han/hon varit medlem i 5 dagar tillochmed, för det bara osade SKUMT om hela den spelaren.
Men då sa de bara att det var en spelare som använde många pass. Ja men att bluppa 9 hästar på en dag är ju helt sjukt. Hur orkar man dessutom :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag vet faktiskt inte. Mejlade lite med ease i början och då sa hon att hon bestämt sig för att aldrig samarbeta med någon utan vill köra sitt race :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

+ Snyggve

Tack, då ska jag se till att sköta om min lilla häst och vänta på att dagarna går och sen leta en morgon efter ett bra stall.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har för mig att det finns en gräns på antalet skötta hästar? Som sattes för att stoppa de som försökte fuska med diverse program... Låter väldigt skumt kan jag hålla med
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det har jag också för mig. Men vi får se vad som händer, jag följer det hela med spänning :D Vill inget hellre än att bli av med henne såklart :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp