Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kommer rapportera också då jag tycker det ser ytterst misstänksamt med så många omskötta hästar jämfört med alla andra. Såklart kommer ena från tyskland oxå... Rapporterade du till en mod eller supporten?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Slängde ett getöga på rasrankingen och såg att min senaste uppfödning ligger på topplistan i ena färdigheten, utan att ens satsat på någon topphäst. Detta kan vara mitt största howrse-ögonblick! :D :banana:

(har förvisso toppat fjordaveln på svenska versionen en period men jag måste ändå ranka detta högre)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Delvis knapplån*

Jag har skickat lotter till alla på min vännerlista - skicka gärna tillbaka så blir jag glad!
Om det är någon här som inte har mig som vän så skicka en förfrågan - nixehen heter jag även där! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Jag har skickat till alla på min lista. Tror det fattas några härifrån dock, lägg gärna till mig isf. Linta heter jag där. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Och lägg gärna till Fishli så skickar jag lott :) Har skickat till några på listan men vissa av er har ju redan 10 lotter (era lyckostar;) ) till första dragningen :) Nu håller vi tummarna för att buke-folket tar hem alla Pärlor! ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Delvis kl

Har skickat till alla på min lista som kunde ta emot, och har lagt till Linta och nixehen. Lägg gärna till mig, Spryssla, heter jag :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kommer rapportera också då jag tycker det ser ytterst misstänksamt med så många omskötta hästar jämfört med alla andra. Såklart kommer ena från tyskland oxå... Rapporterade du till en mod eller supporten?

Till en moderator. Tack!! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Hur lång tid tar en tävling från att den startar tills man kan se resultatet egentligen? Tycker att det går jättelångsamt :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL
Varför tog dom bort rullningslistan där man kunde välja vilken vän man ville skicka lott till?? nu måste man skriva varje persons nick.. Så bra koll har inte jag i alla fall... Dumt..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kan man inte sabotera för de två på något sätt? :devil:

Precis vad jag har suttit och tänkt på :devil:. Fast det enda jag kan komma på är att spamma med mejl i stil med "hej får ja köpa din bästa häst för 500e", och det känns inte tillräckligt störande :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha ja det hade varit irriterande, men inte irriterande NOG, moahaha!
Kan man inte förstöra deras bluppning på något sätt? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

1 x Fenix
4 x Åldrandepoäng
1 x 20 % energi för alla dina hästar
200 x Equus
15 x stjärnor
6 lotter för nästa dragning

Jaha, så roligt då.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du fick i allafall en fenix - vad fick jag? En Djävla sadel! :mad:

2 x Åldrandepoäng
1 x 20 % energi för alla dina hästar
1 x Skräddarsydd sadel
36 x stjärnor
4 lotter för nästa dragning
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl på mig själv*

Men VÄNTA nu! Jag fattar ingenting av det här lotterigrejset! :confused:
Fick en herrans massa mail nu om att jag fått massa vinster, och då hade jag fått Pärlan ?? :O


Tack Nixehen. Jag hängde inte alls med där i svängarna! :D Men nu är jag rätt nöjd! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp