Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Wow, grattis till pärlan!! :)

Delvis KL

Jag har uppfattat det som att man bara kan skicka en biljett till samma person under hela perioden. Så ni som skickat till varandra nu kommer inte kunna skicka till samma personer mer. Eller har jag fattat fel?

(skicka inte någon lott till mig för jag spelar ju inte precis aktivt på svenska sidan och kommer således inte skicka biljetter till er :o)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja jag tror att det är så det går till.. för jag kan inte skicka till de som jag redan skickat till en gång till :/
Och tackar! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du fick i allafall en fenix - vad fick jag? En Djävla sadel! :mad:

2 x Åldrandepoäng
1 x 20 % energi för alla dina hästar
1 x Skräddarsydd sadel
36 x stjärnor
4 lotter för nästa dragning

haha jag fick damdamDAAA... en katt.. och så 25 stjärnor.. thats it:D
(inte för det spelar nån roll, är ju bara inne så jag kan ge bort saker i princip)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Vill nån på internationella bli vän med mig så att vi kan skicka lotter till varann :D
Heter Sansko

Edit: Såg att man bara kan skicka en lott per vän under tävlingen, synd :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Spelar bara internationella och heter EnHumla, men bli gärna vän och de som skickar lotter, får lotter tillbaka :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

jobbat hela dan så blev lite snöpen när jag kom hem att jag hade fått så pass många lotter ändå :p

om det är någon som skickat till mig under dagen, svara här eller skicka pm via howrse, så fixar jag lott så snart som möjligt :)

och ingen rulllista hos mig heller >.<
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

will do - vad hette du i spelet? :D

nja, enda som var värdefullt var Filotes klapp, annnars var det bara ÅP, lotter, pengar och stjärnor.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

(alla som inte är vän med mig kan skicka en förfrågan så byter vi lotter :D Crossline heter jag på svenska)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl

Någon som vill ge mig ett hera paket? Eller ja, byta alltså!
Vad vill ni ha i byte, har lite diverse :D

Vill helst byta så snart som möjligt för fick just en hestias gåva i lotteriet :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har mängder av Herapaket :) Vill dock bara byta mot Morfeus armar eller två Y-horn.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Jag har skickat till alla på min vänlista nu, så ni får gärna skicka tillbaka!

Vill någon bli vän så heter jag tigerlilja.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Någon som är intresserad av en "pumpahäst" ? Den har skelettpäls :)
Maila på howrse isåfall!

/cambodia
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Vill nån på internationella bli vän med mig så att vi kan skicka lotter till varann :D
Heter Sansko

Edit: Såg att man bara kan skicka en lott per vän under tävlingen, synd :)

Jag skickade en vänförfrågan (du känner igen första halvan på mitt nick ;)). Har jag fullt med biljetter så försök igen vid senare tillfälle bara, det hela pågår ju någon vecka så there's no need to hurry. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp