Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Skickade iväg min misstanke till en moderator som skulle framföra det till Ow. Kollade upp rankningen på internationella listan och såg att den som låg nummer 1 på ta hand om listan där hade runt 700 st, dvs långt ifrån våran topp på 1100.. nej nej inte alls misstänksamt, vi får se vad som händer nu :devil:


Skickar lotter till alla som skickar till mig, dock kommer jag missa ungefär alla på dagen eftersom jag jobbar. Men skicka PM så skickar jag direkt tillbaka! har eventuellt missat några som har skickat för jag hade vunnit en drös när jag loggade in idag :p


Total onödigt fakta, men fick ett PM om att jag hade visst fler registrerade dagar än båda moderatorerna PLUS Ow. Är det bra eller dåligt :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Varken bra eller dåligt utan bara ett tecken på lätt howrseberoende? :p

kl

Jag har också fått lotter idag tydligen, tack! :bow: Har skickat till i stort sett alla på min vänlista nu, utom ett par tre stycken som var fulla, så ni får imorrn. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad snällt och milt sagt, lätt howrseberoende ;) Men i ärlighetens namn har jag tvingat på en kompis logga in via kontoförvaltning när jag har varit utan internet eller bortrest. Så det är inte lika illa som det låter :angel:

Kommer inte ihåg ifall jag har dig eller ej på min vänlista, om så har du skickat en lott? Missat massa personer som har skickat mig lotter och jag vill gärna skicka tillbaka, så därför undrade jag :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

vad gäller för Hestias gåva? krävs det att man betäcker på dem utvalda tiderna eller inte?

varenda gång den frågan kommer upp på forumet så blir det både ja och nej :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Morgonens lotterivinst.

1 x Åldrandepoäng
12 x stjärnor
3 lotter för nästa dragning

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

:crazy: Fy vad snålt! Känns inte som om man vinner på alla lotter direkt.
(Det ska man väl? Eller har jag fattat fel?:p)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

knapp

Skicka gärna lotter till mig (dramatik) men skicka ett pm också då så att jag kan skicka tillbaka om jag inte hinner se att ni skickat, är det fullt så försök vid senare tillfälle:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

vad gäller för Hestias gåva? krävs det att man betäcker på dem utvalda tiderna eller inte?

varenda gång den frågan kommer upp på forumet så blir det både ja och nej :crazy:

Så länge det är två enhörningar av samma ras kan du betäcka när du vill :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja riktigt snålt! Det var till och med bättre förra omgången när man blev överöst med äpplen och rovor.. hellre det än ingenting liksom. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja men kan du inte göra det?
Jag kan vara med med mina lusse horn och se hur dom står sig mot hennes :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Fula människor det finns. Blev vän med en spelare för att byta lotter, skickade en lott och ett meddelande att jag skickat och att h*n gärna fick skicka tillbaka. Då skrev denna att den redan hade skickat tidigare i lotteriet, vilket är omöjligt när vi inte varit vänner tidigare, sedan tog personen bort mig från vänlistan.:mad:

Bara en lott i onödan visserligen, men det var fult gjort av personen..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hände en liknande grej för mig, dock var vi vänner sen innan, men hon hade minsann inte fått någon lott av mig, och därför blev jag borttagen.
Konstigt att det stod att jag redan hade skickat till henne då ;>
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är himla synd att det inte kan finns en lista över vilka som har skickat och inte. Det är jättelätt att missa nån som skickar en lott precis innan en dragning t.ex. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är himla synd att det inte kan finns en lista över vilka som har skickat och inte. Det är jättelätt att missa nån som skickar en lott precis innan en dragning t.ex. :crazy:

Ja en lotthistorik skulle definitivt behövas. Som det är nu skickar jag till alla och hoppas på det bästa :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Puh, sådär. Nu har jag skickat lott till hela min vännerlista :) Vill även tacka alla som skickat lotter till mig, tacktack :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad heter alla här på howrse? Tänkte skicka lotter till er alla om ni vill skicka till mig? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag heter lanjri (med små bokstäver) på howrse. Lägg till mig så skickar jag en lott till dig =)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp