Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha! Jasså? Nja jag vill nog ha något lite mer originellt.. ;) Får väl fortsätta fundera. Har döpt den till "Spökhesten" så länge :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ungefär varenda häst med spökdräkten på internationella sidan heter Ghost så det verkar funka... :p

Tror anledningen för att så många av spökhästarna där heter Ghost är för att de ägs av pälssamlare, och de (jag med) brukar vilja döpa hästen efter pälsens namn. Skaparen av den pälsen döpte den till Ghost :) och ja min kopia heter också Ghost :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Nån som kan hjälpa till med ett passköp?
behöver bli av med 2 173 000 equus, tillfälligt :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vi kan hjälpa varandra då:)

Jag börjar reservera två hästar till dig då, sen behöver jag bli av med 453 000:)

Edit: Oj, tre hästar få jag visst reservera till dig:P

Edit igen: sg99anli är det du heter väl?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tror anledningen för att så många av spökhästarna där heter Ghost är för att de ägs av pälssamlare, och de (jag med) brukar vilja döpa hästen efter pälsens namn. Skaparen av den pälsen döpte den till Ghost :) och ja min kopia heter också Ghost :p

Men åh, så gör ju jag med. Jag trodde det gällde pumpa-spöket. :o


(och jag skulle kunna ge typ halva min samling för en RC-Ghost :eek:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Min häst har inte Den förtrollade pumpan, utan jag har gett honom en päls som ser ut som en riktig spökhäst (skitsnygg! ;))
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jo jag vet vilket du menar nu, jag vill själv jättegärna ha den som sagt (eller ja, jag har den på svenska versionen men vill ha på internationella också, där finns det dock spelare som har närmare 10 ex av den så det är liksom inte jättelätt att komma över en...).

Jag har fastnat i detta halloween-träsk. Tur det är över nu så det förhoppningsvis inte blir fel missförstånd. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hade fasligt tur att hitta min kopia av spökpälsen på internationella efter den blev inaktiverad. Och innan priserna för RC's blev hiskiligt dyrt :crazy: Lyckades råffa mig pälsen från personen med 10 pälsar upptäckte den på försäljningen ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du får tillgång till frizonen efter 10 tjänsgöringsdagar, och frizonen ligger under Avel > Mitt kontor, och så ska det finnas en 4:e flik som det står Frizonen på :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast det är väl bara att skaffa ett Guldäpple så har du ju pälsen sen? Eller? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Vilken tabbe jag gjorde innan idag, skulle slänga på sm-grejer på min nya GP-häst så jag slängde först på ett 5:e element och sedan ett guldäpple för jag ville hellre ha guldäpplepälsen än elementpälsen. Jag förstod det som att bonusarna från 5:e elementet skulle vara kvar, bara det att det var guldäpplepälsen som visades, men tji fick jag.

Slängde som sagt på ett guldäpple och vips var 5:e elementet borta. Mitt första element som jag skulle testa, nu har jag inga fler och man kan inte precis köpa nya heller och bonusar och allt är borta. Känns....jäkligt surt!:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Försvinner verkligen bonusarna? Jag har gjort som du, lag på 5:e elementet och sedan guldäpple/medusas blod. Då försvinner pälsen men om man går in på bonus-fliken så syns fortfarande bonusen. Annars är det ju värdelöst!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Aha, bonusen fanns visst kvar:laugh:
Såg bara att 5:e elementet försvann från föremålen och antog att bonusen också försvann då, men ser den under bonusar, puh vad skönt:laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp