Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

gillade inte alls förlängningen av brygderna, då jag var insatt på att inte skaffa en gudomlig till - men nu när jag uppnått brygd antalet, och behöver "bara" fjädrar och hästskor till hästen.. velar lite :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har lyckats förr så någon borde ju vilja ha den :d Har annars 2x diamanter om någon är intresserad?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ah okej, det kanske bara är jag som är totalt ointresserad av att ändra teckensnitt på hästens namn, haha :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha nja.. Jag är också helt ointresserad, kunde inte bry mig mindre.. därför jag vill byta bort den :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Man får hoppas på att någon annan får användning för den istället :)


*KL*

Har lyckats byta bort mina diamanter nu, men har nu istället en Plutos Pergament som jag kan tänka mig att byta mot Fruktbarhetstrollspö! :) Så om någon är intresserad hojta till!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Santoxen: vad vill du ge? Har inte så bra koll på enhörningarna längre men de är väl inte värda särskilt mycket?

Ett pass? + e om du vill ha? Verkar som om de fjordhörningar som blir sålda ligger mellan ett pass + 500 e upp till 3 pass ungefär....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl*

Är det någon här som vill byta en fågelskrämma mot något kul? De går ju inte att sälja och jag har över...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Hur länge är Smaragd dräktig? :)
Och kan hon få fler föl sen?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

En sol? Vad har jag nu missat?:p

Som Nixehen säger är det om man har 5 eller fler gudomliga hästar inackorderade. Trodde det var fler än 5, men nu har jag 5 st och jag har en sol, så.. :p

kl

Hur länge är Smaragd dräktig? :)
Och kan hon få fler föl sen?

Lika länge som alla andra ;) Men hon åldras ju bara en månad i taget. :) Jag antar att hon kan få fler föl, har inte provat.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

HUR får jag in min egna häst i mitt stall???
var skall jag klicka? jag har reserverat plats, men jag klurade inte ut hur jag sen ska göra..
tacksam för svar..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Dels måste du se till att din häst har tillräckliga färdigheter för fin gräns i ditt center, sen kan du stall in den först när den inte längre är installad någon annanstans. När det är Check! på dem så går du in på hästen, klickar på knappen där du stallar in på ridcenter och scrollar ned helt - då ligger dina platser där! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp