Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har ni klurat ut hur man bäst leker med sin häst nu med djuren? Ska man bara ge lektioner och leka med dem? Eller när ska man träna dem? Fattar verkligen ingenting känner jag :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Härligt :laugh:

*Kl*

Jag funderar på att skicka min häst Atreyu till himlen (även om det svider något fruktansvärt i hjärtat då det är min allra första häst), för han börjar bli till åren nu, 34 närmare bestämt. Han har vunnit massvis med tävlingar och är den bästa häst jag har, men nu verkar det som att han inte kan vinna fler tävlingar. Vad tycker ni? Ska jag ge upp honom och sen köpa en liten enhörning som jag spanat på nu för 2 pass?:confused: (Jag heter lanjri och min häst heter Atreyu)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om det är din allra första häst så är han odödlig och kan inte skickas till himlen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jo jag kom på det.. Hur gör man då? Måste man dras med hästjäveln i all evighet? :d
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Man kan skicka den till frizonen och få 400 equus för den om man inte vill ha den kvar
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Sedan gav jag lite medusas blod till min ena hingst , min första pegasus^^
Ska försöka få upp honom till 100 BLUP nu och sen ska ja sälja honom , men för hur mycket vet jag inte :O
Har absolut ingen aning om vad han är värd i equus och pass?
Vad tror ni? Han är den 13 årig renrasig spansk häst , pegas dessutom.
SM Föremål som han har är: Medusas blod, Eolus vind ,Filosofens sten,Kronostimer och Sjöhäst.
Han är fetstilad i dressyr för tillfället. Hans GP e just nu 382.57. Men de kommer stiga. BUPet ligger nu på 65 men stiger hela tiden. Nu kom jag på att de kanske e lättast att bara gå in o kolla på honom :angel: Han heter Indigo (av Thrse)

Ärligt talat så är han definitivt inte värd några pass. Även om han har flera SM-föremål så ligger han inte ens i närheten av toppen, varken i tävling eller avel. Tror tyvärr inte du kommer få nåt speciellt alls för honom... :(

Vad menar du med att hans GP kommer stiga? Han är ju för gammal för att leka upp GP mer.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tycker faktiskt att ni uppfödare får ta lite ansvar för era fölisar, hela howrse svämmar ju över av nonhörningar :(

;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ärligt talat så är han definitivt inte värd några pass. Även om han har flera SM-föremål så ligger han inte ens i närheten av toppen, varken i tävling eller avel. Tror tyvärr inte du kommer få nåt speciellt alls för honom... :(

Vad menar du med att hans GP kommer stiga? Han är ju för gammal för att leka upp GP mer.

Jahaa. E fortfarande inte så insatt :angel: Men tack för svaret nu vet jag :D Har ingen aning om vad saker o ting är värda
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Gå in på rankingen för hästar och kolla upp hur långt just din ras har kommit. Ju närmare toppen du är, ju högre pris kan du ta ;) Kolla även vad liknande hästar ligger ute för.

KL
Har i em sålt 5 hästar och tjänat 71 pass. Japp, jag är nöjd :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag dödar dig lite, tycker att det var skittaskigt att inte sälja hela bunten till mig för 10 000 equus :mad::D Usch, 71 pass är ju helt sjukt. Grattis! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha, döda mig hur mycket du vill :p

Ja, 71 pass är mycket... Då har jag ändå 2 kanonhästar kvar :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hörni, hur fixar jag in nån häst i box,för att få nån fettburk..vilken box ,för det räckte inte med att bara sätta hästen o sova..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp