Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är i stort nöd av pengar snabbt så rear ut lite SM föremål (:
Har Artemis Pil , Guldsporrar och en Sjöhäst. 6000-10000 equus styck. För intresserade skicka meddelande på Howrse (heter Thrse)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

Någon här som kan erbjuda en plats på sitt ridcenter där jag kan ge hälsosörp till min häst? Är i extremt behov av det just nu!! Mitt sto kommer inte överleva sin dräktighet annars :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej jag vet :( Får helt enkelt köpa en ny (mycket yngre) enhörning sen när hon har dött. *tår i ögat*
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad har hon för färdigheter? Jag har kanske plats i mitt center. Kika på det - nixehen heter jag också.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hennes färdigheter är inte alls katiga, bara 64.86. Dock har hon 364 i GP och 100 BLUP. Men jag kikar då!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det gick inte att inackordera henne :( Förresten, är hon för gammal för att man ska kunna ge henne hälsosörp? Tänkte eftersom hon är över 30 och det verkar inte gå att ge henne det längre. Har ju ingen svart orkidé och inte råd att köpa heller, verkar som jag inte har något annat val än att låta henne dö. J**la skit :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

En till fråga: Jag var efter mycket om och men nu tvungen att låta henne dö och skicka henne till himlen, fick ett pass efter det. Får man det varje gång man skickar en häst över 30 år till himlen?? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jo jag märkte det. Något positivt i alla fall! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men vad nu! Hur gör jag för att skicka nyx-paketet då? :eek: Den går inte att ge som gåva? Någon som vet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp